15 Ekim 2015

KONUK ANNE

Merhabalar,
Bakıyorum ortalıkta karikatürler dönüyor. Kolaya kaçma hadi biraz da yazı yaz görelim.
Yok mu güzelinden bir tarif bebekler için besleyici sebze çorbası falan? :)

Bugün gene hava çok garip. Soğuk desem (ki keşke desem) değil, sıcak desem değil. Bunalmış kalmış hava da ortada, tıpkı bizim gibi :)

Şu yaşanan kötü günlerden mi yoksa havalardan mı bilmem, tek düşüncem bahçede oturup kitap okumak (Dağınık anne seni de kattım hayale, yanımdaki şezlongda sende uyukla! çocuklar bahçede oynar, nasılsa bende kedi de var köpekte. Birşey olmaz merak etme uyu sen uyu :)). Bu karanlık ve sıkıcı günlerde yazdan kalmalığımla hep bunu düşlüyorum.

Ben tek çocuktum belki ondan kalabalık sofralar, herkesin birlikte konuştuğu ortamları severim. 3 kişilik çekirdek aile olunca hep sen konuştuğun için hem çok iyi konuşurum hem de çok iyi dinlerim. Hep neşeli insanlar olmalı çevremde, derdimiz de olsa konuşup sonuna bir espri bulup hemen gülmeliyiz. Bence dünyadaki en hızlı iyileştirme yöntemi gülmek üstelikte her hastalık için.

Ben çok inanırım " Mutluluk paylaştıkça büyür, üzüntü paylaştıkça azalır".

Şimdi ne kadar uykusuz, huysuz ya da hasta olsak da hadi gülümse....
Gülümse... Gülümse....
Hadi ohhh geçiyor işte.

Derli Toplu Anne'den Dağınık Anne'ye...
Unknown

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

3 yorum:

  1. Derli toplu kim ya...o zamanlar ben yoktum sanırım ve sen çok yorgunsun. Hala öylesin, öyleyiz işe yorgun gelip eve yorgun gitmek çökük bir sürat annelik bu belki de....yorgunluk

    YanıtlaSil
  2. Derli toplu kim ya...o zamanlar ben yoktum sanırım ve sen çok yorgunsun. Hala öylesin, öyleyiz işe yorgun gelip eve yorgun gitmek çökük bir sürat annelik bu belki de....yorgunluk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncem, diğer yayında da yazdım:
      "derlitoplu anne" benim canım bir arkadaşım :) ilk açtığım zamanlar beraber yayın yapıyorduk o da yazıyordu ama artık giremiyor :(
      Ufak bir düzeltme yapınca bu da paylaşıma açılmış :)

      O da bir ara girip içinden gelenleri paylaşıyordu :) Onun anısına duruyor hepsi günlük gibi :)

      Annelik bir hastalık gerçekten! Öyle bir yazı hazırlıyorum becerebilirsem :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.