13 Aralık 2015

BAKALIM NE ZAMAN BİTECEK; KAFES!..

Kitapçı Annem'in fotoğrafı :D şu adreste: Kitapçı Annem'in Kafes Yorumu

Sevgili Kore Fenomeni'nin başlattığı korkunç merakı Kitapçı Annem pekiştirdi ve sonunda olan oldu!
Yıllardır uyku problemi, migren vs gibi sağlık sorunları yüzünden kitap okuması oldukça azalmış, junior'dan sonra da bitmiş olan zavallı anne 'ben', bebek-çocuk kitabı dışında kitap sipariş ettim :))) 

Şu an sevgili junior'ımdan kalan vakitte (kalırsa) bloğa girmeye çalışıyordum. Bir süre uğrayamazsam bilin ki okuyorum :)))


Bu süreçte sorunuz varsa Fenomen'e sorun :D haha... 

Bu kitapla birlikte bir kitap daha aldım!!
O da yine çok sevgili derin mi derin blog komşum: RİVcim!!!! Sayesinde :)) O da bir seriyi nasıl anlattıysa nasıl canım çekti ve merak uyandırdıysa!! Hemen onun da ilk kitabını aldım. 
Rivcimi de daha çiçeğim burnumdayken takipçi listemde görüp çok çok mutlu olmuştum!! Sonrasında da o güzel yorumlarını bloğumdan hiç esirgemedi!!!
Onun da yeri hep ayrıdır... 

Riv bizim blog camiasının en gizemli blogger'ı :) Sizi habersiz takip ettiyse bulmanız çok zor! CIA, FBI hepsi peşinde ama ııı ıh! Bulamazlar ;D anca sizinle iletişime geçerse, hehe :))) Ama vazgeçmeyin ve bulun harika bloğunu ve dip köşe yazılarını!
Yazılarını bırakın her yorumu ayrı bir yayın ;)))

Tamam tamam söyleyeceğim gelin toplaşın: 
Riv aslında River! O da aslında Mürekkep İzleri bloğunun sahibi :) Ama bloğunun ismi merahilpeymayazgilari

Bu arada Riv'i de anlatan bir yayına doğru gidiyorum, sanırım gittim :D 

Ve bütün sırları açıkladığım için benden 5 gün haber alamazsanız polisi arayın...




Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

31 yorum:

  1. dAğInIk bende heyecanlandim simdi..merakla bekliyorum yorumunu...bitmesini beklemeden yaz hatta..baslangicinda ne dusundun vs...

    Kod adi riv ..
    Adi river..
    Blog ismi mürekkep izleri..
    Adres..merahilpeymayazgilari..

    Butun bu bilgiler ışığında bile kafam karismis olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ettim şimdi :)

      Sil
    2. Sadece ilk paragraf kitapçı :D Riv'in yayınında yazdım detayı :)))

      Ahahah... Aynen dediğim gibi di mi? Gizemli blogger ;))

      Sil
  2. Dağınık! woooooooooooooooooooooooooooow sonunda!!!
    Biz de ben-çocuk kitaplarını elimize alamadık daha :)
    Riv’den de almışsın hee, bak bu sefer bende kıskandım şimdi, koç burcuyum ne de olsa :)
    Riv! İçin tam isabet olmuş, kesinlikle yorum ve gizem kraliçesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınık' bir de postlarını g+ da paylaş, görelim ki :)
      Kore Fenomeni topluluk'ta da ok?

      Sil
    2. Okuyup paylaştım ama yazmayı unutmuşum :))
      Aldım walla fenom! :)))
      Yorum ve gizem kraliçesi.. Tasvir süper :)

      Sil
  3. amanın ifşa olmuşuz! sherlock holmes rolünde dağınık...
    bu derin araştırma karşısında diyeceğim çok şey olsa da senin o güzel satırların arasında, kaybolur gider. sen ne güzel bir insansın dağınık, şuraya yazdığın her bir satırla ve yorumlarınla gelip çaldığında kapımızı (kapımızı dedim çünkü diğer blogger arkadaşlara yaptığın yorumları da keyifle okurum. ehem, evet. dağınığın yorumlarında peşinde ki river... ) konuyu saptırıp sakız misali uzatmaz isem şayet, içtenliğin, şenliğin ve o satırlarına konan hoş dağınıklığın için çok teşekkür ederim ki. kafesi ben de haylice merak ettim, galiba şu koca bloggerda bir okumayan ben kaldım, kalacağım. kalmayayım da. hazır yeni yıl lisesine ilave etmişken koşup alayım. ve, senin bu yokluk sürecin umarım uzamaz da, özetmezsin kendini dağınık. yoksa kore'nin kapısını çala, çala kore en sonunda beni ya kovacak, yada alıştık biz sana riv, çek bir sandalye otur diyecek... ah. belki de ikisi de olmaz. ama beş günü bulmasın yokluğun, üç günü de bulmasın. özlettirme kendini. kitap içinde iyi okumalar dilerim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Riv! sana her türlü kapım açık, gönül kapımda hee :)
      Gel gel gel...

      Sil
    2. aa tamam, börek, çörek kapıp geliyorum kore, çayı kahveyi koy. :))

      Sil
    3. Ay zaten karnımdan garip garip sesler gelmeye başladı, tamam koydum, seni bekliyorum :)

      Sil
    4. Rivvvvv! Gerçekten yorum kraliçesisin :) sana cvp yazmak için hazırlık lazım hep güzel uzun yaziim die bekleyip yine beceremeyip dağınık cvp yazıorum :))
      Çok mutlu oldum yorumunla ne güzel şeyler söylemişsinnnn!!

      Zaten koreyle seni gördümmmü hemen yorumlarınızı yanıtlıorum hemen kaynıorum kankacıklarım benim :)))

      Sil
    5. Çok güzel yazmışsın diyemedim bişi çooook tşk klavyene...

      Merak etme korem o kdr geniş yürekli ki, beni kovmadıysa kimseyi kovmaz :)) senin yorumların hipnoz etkisi var kovamaz zaten :) kovarsa söyle ben görüşürüm kendisiyle :D hehhe

      Sil
  4. Evet yaa! Ben de aynı durumdayı. Hep anne-çocuk üzerine kitaplar. Doğmadan önce doğum yöntemleri ile ilgili, doğdu nasıl pırtlatır nasıl kaka yapar, şimdi sendromlar vs. Farklı kitaplar aldım çokta güzel başladım ama yarıda kaldı. ;) İnşallah sen bitirirsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaa ay birebir yaşadım :D

      İnşallah deneyimli anne :) ben de biraz kendi hayatıma geçsem ne güzel olur :))
      1 paragraf okuyabildim ama yılmicem :))

      Sil
  5. kader ben de yakınlarda okudum yazdım blogumda okursun bi ara, kitap bölümünde. arkadaşlarımızla ilgili düşüncelerin hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep!!
      Riv benim gizem kaynağım :)))
      Ama sen de öylesin hala :)) senin ismine daha önce de rastladım yorumlarda, profilinden o yorumları eşleştiremedim fln bi karışıklık yaşadjmn;D

      Kitap yorumuna bakcam :)

      Sil
    2. ya ben aslında gizemli biri değilim. hem de hiç değil. blogda gizliyim ya ondan gizemli gibi oluyo. blogumu aile akraba arkadaşlarım da bilmiyor. kitaplarım çıktı, onları da bilmiyorlar. bu şeyden böyle. ben aşırı sessiz utangaç biriyim ve insanlardan uzak. yalnız yaşayan filan. böyle rahat rahat yazıyom. bütünlük içinde. ortaya çıkarsam yazamam artık. yani kendimden utanmıyorum öyle değil. blogda veya gündelik yaşamda bilinirsem yazma ışığım gider. imza günlerine de ondan gitmiyom. yoksa bir gizem yaratmak için yapmadım yapmıyom. :)

      Sil
    3. Aaaaaaaaaa burda yani blog dünyasından patlama yaşıyorsun o zaman, ya değilse inanmazdım utangaç olduğuna falan, gayet emin, aktif gibi duruyorsun oysa Deep emin misin? Bilinmezlikler arasında keyif sürdüren Deep, devam devam seviyoruz seni :)

      Sil
    4. anlıyorum zor bir durum bak nasıl anlatayım. eminim, aktifim yani iki işte çalışıyom rahatım fazla huzurluyum hep gülümserim iyimserim, kendimle ve insanlarla ilgili bir sorunum yok. insanlar sever beni ararlar görüşmek isterler filan. ben ise sessiz ve yalnızım. sinema konser tatil hep kendi kendime. çok da heyecanlı biriyim içim içime sığmaz. belki çekingen olduğum için böyle. bir de hayatım hep eğitimle geçti geçiyor. çok okuyan biriyim. ve hep burs filan kazandım bir dolu. parlak öğrenci. bursla ankara izmir amerikada istanbulda filan okudum. ya ben kendi kendime olmaktan zaman bulamadım ya arkadaşa filan valla. hiç sürekli bir yerde yaşamadım. yani şöyle, benim iletişim sorunum yok, istediğim an insanlarla kanka olabilirim, insancılım insanları da çok severim. ama eğitim kitaplar konserler filan hep böyle gidiyor işte. ev işi yemek filan. ya ben annemleri bile göremiyom :)

      Sil
    5. Oooooooo Deep! sorguya çeker gibi hissettim lakin parlak cevher seni, güzel güzel yaklaşımlarım, anladım seni gerçekten :)
      İnsanın kendi ile vakit geçirmesi ve bundan zevk alması ayrı güzel bence! Bunun tadını çıkaramayan da çok ki^^ Mutluluğu, huzuru yakaladıktan sonra gerisi teferruat :)
      Burs olayı süper yaa bende öyle okumanın keyfine vardım, lisans master faslında, çok güzel bir şey gerçekten ama senin kadar kitap okumuşluğum yoktur malesef en büyük eksiğim de bu şuan için :(
      Ben evli olsam da şu aralar hey ay soluğu babaevimde alıyorum :)
      Sevgiler, öpüldünüz!

      Sil
    6. yalnız yaşayınca her gece bir kitap bitiyor :) evlenmeyi hiç düşünmüyorum ama evlenirsem bursla olur artık kikiriki :)

      Sil
    7. Büyük konuşma gün gelir Tanrı misafirin olur, süpriiiiiiiiiiiiiizzzz!
      Tabii burslu olması kriterler arasında olmalı :)

      Sil
    8. Hee sık sık misafiri olduğum bloggerlardan bahsediyorken seni yazmakta zorlanmıştım ama bundan sonrası daha kolay olacak hihihi :)

      Sil
    9. Oyyy deep :) gerçekten deep'sin ;)))
      Çok iyi anlıyorum seni.
      Ben de çok kişiye bahsetmedim bloğumdan! Ne demek istediğini çok iyi anljyorum :) böyle daha rahat yazıosun... :)

      Gözümde çok güzel canlandın!
      Haklıymışım gizemli bulmakta hehe :D

      Seni anlatmak zordu cidden :))

      Sil
    10. Samimiyetin için de tşk deep :)

      Sil
  6. Merak ettim yahu... :)

    Ters Düz'ü beklediğinizi biliyorum. Yorumlarınızı bekliyorum ve paylaşacağım. :) Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun merakı da ayrı sardı Kafa Dergi :)))
      Deep de anlatmış ki...

      Okumak şart oldu!!!!!

      Kitapçı Anne tam kurt, önce o okur heralde :))

      Sil
  7. Kafes çok merak ettiğim bir kitap ama okunmadık onca kitabım olunca almayı erteledim gene de yorumunu merak ediyorum arşivinde de rastlamadım o yüzden yorumunu bekliyorum diyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül :) Yıllar sonra okuduğum ilk kitap diyebilirim :) MÜKEMMEL! Çok hızlı okunuyor zaten. Yayın yapmayı çok istedim ama fırsatım olmadı bir türlü, ilk fırsatta yapacağım. Ama Fenom'un bir yayını var, zaten o ve Kitapçı Annem belirledi almam gerektiğini :) Dan Brown ve 'Olasılıksız'dan sonra liste başı olan ilk kitap ;) Yayın yaptığımda da haber veririm sana mutlaka :) Çok teşekkürler!

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.