29 Şubat 2016

HAFTANIN BLOĞU: FİLM GÜNDEMİ, HABER SEYRİ, ZÜLAL'İMİZ :)

Yeni bir haftadan merhabalar, Haftanın Bloğu günü geldi çattı :)
Hatta biraz erken yayımlayacağım sabaha hiç vaktim olmayacak ;)
HAFTANIN BLOĞU
Ne kadar zormuş seçmek? Bir hafta beklemek bile zor geliyor, herkesi aynı anda yazasım var ama o zaman amacından sapıyor. Amaç bir bloğu yazıp onun hakkında bilinmeyenleri paylaşıp ziyaretçilere gittiklerinde daha samimi bir ortam yaratmak... Yani "bakayım neler varmış"tan çok "aaa demek öyleymiş" denilmesi benim için daha büyük mutluluk...

Gelelim seçimime,

Duygusallığım ön plana çıktı diyeceğim ama seçimimi duyduğunuzda "Ne duygusallığı? Mantığınla, zevkinle, oylamayla... Nasıl seçersen seç olması gereken!" diyebileceğiniz bir blog seçiyorum :)

KARŞINIZDA: YENİ ADIYLA FİLM GÜNDEMİ, ESKİ ADIYLA HABER SEYRİ, nam-ı diğer bizim akıllı, zeki, zevkli, becerikli, vefalı, cefakar, duygusal ZÜLAL'imiz!!!!!

Kendisi diyor ki: Haberseyri; vizyona girecek filmler, fotoğraf, yemek, tatlılar, hobi ve haberler hakkında. Kısaca vakit ayırıp yazabildiğim her telden yazılar...


İlave başlığa yer kalmamış bakar mısınız çeşitliliğe :)

Hepiniz biliyorsunuzdur ama bir de benim gözümden dinleyin istiyorum:

Zülal de benim ilk samimi olduğum yazarlardan. Nasıl oldu yine hatırlamıyorum :) O samimi yorumlarından sonra bir bakmışız ki ben ve Fenom Zülal'in bloğunu alt üst etmişiz sağa sola habire bir şeyler yazıyoruz! Beni zaten bilirsiniz dağıtırım :)

Kızdı mı? Hayır
Sildi mi? Hayır
Görüşmeyi kesti mi? Asla!
Cevap verdi mi? HEPSİNE aynı titizlikte, aynı saygıyla! 

Yüce gönüllü arkadaşım! Ben yeni bir bloggerım. Yenilere destek olanlar asla unutulmaz unutturulmaz! 

Ben 1 geldim o 5 geldi.. 
"Vakitsizim" dedim "Geçecek" dedi :)
"Yazamadım" dedim "O da olacak" dedi...

Beni nasıl rahatlattı anlatamam! 
Hep anlayış, hep sevgi, hep cevap, her yayınımın titizlikle okunması, yorumlanması... O hep benimleydi, hala benimle! O bloğumun olmazsa olmazı! Demirbaş listemde! Onu göremezsem gider rahatsız ederim!  

Neden izlediklerini yazmıyorsun senin fikrin önemli dedik tema değiştirdi :) 

Sayesinde yıllardır keyifle izlediğim "Doğal Seleksiyon" videosunun bir filme ait olduğunu öğrendim :)

Bilgi birikimi, tecrübesi, aklı, becerisi, zevki tartışılmaz! Kendisine de hep söylüyorum:

SEN NE YAPARSAN PEŞİNDEN GELİRİM,
SEN NE YAZARSAN OKURUM ZÜLAL :)

Hem de büyük bir keyifle!
İyi ki varsın, iyi ki seni tanımışım, iyi ki eksik olmamışsın bloğumdan!

Eline, aklına, kalemine, yüreğine SAĞLIK!

Haydi bakalım,
Kadın, Erkek, Genç, Yaşlı demeden:

  Blog: www.filmgundemi.com
Google Plus: Zülal
İG: @HaberSeyri
Twitter: @haberseyri

 
Not: Bu yayını süslemek için fotoğraflarından ve yayınlarından örnek alayım dedim... Sitesine gitmemle yayını unutmam bir oldu :D 
O nasıl bir yayın zenginliğidir her şey var! Ben sitesinin 10'da 1'ini bile gezememişim henüz :(
Dediği gibi bir gün "geçecek" ve ben doya doya gezeceğim her yayınını..
Özellikle tariflerini! Hepsi birbirinden ilginç ve leziz...
Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

104 yorum:

  1. Onu sevmeyen yok gibi. Çok güzel bir seçim ve çok güzel bir paylaşım olmuş. Kucak dolusu selamlar sevgili Zülal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Tigris :) Bizden de sevgiler ;)

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum hocam, ben de sevgilerimi yolluyorum :)

      Sil
  2. Gideyimde azcık talan edeyim oraları :)

    PS: Yazımıda hazırlamadım daha ben ya. Çarşambadan Çarşambaya değil miydi etkinlik zamanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çarşambayı ben dedim ama o gün bana has :))) Dağınık! salı yapıyor :)))

      Sil
    2. Anne yapıyorsa doğru yapıyordur bende onu takip edicem :) Salı günleri yaayım en iyisi :)

      Sil
    3. tabii her türlü, bana bakma, benim iple kuyuya inilmez :))))

      Sil
    4. Sen ablasın iki hafta Anne'yi bir hafta ablayı dinleyeceğim o zaman. Kimsenin kalbi kırılmasın :)

      Sil
    5. Talan et Cahil Okur talan et, biz denedik bir şey yapmıyor :D Rahat rahat takıl sağda solda :))) Zülal çok tatlıdır ve her çeşit konu var blogunda.. Eminim kendine göre bir şey bulmakta zorlanmayacaksın :)

      Cahilcim (hitap çok hoş oldu :)) gün tamamen senin elinde, istediğin günü seçebilirsin ;) Güzel keyfin ne istiyorsa. Pazartesiden Pazara senin! Kapattım haftayı senin için, seç beğen :D

      Sil
    6. Bak gene bana bır ozguven geldı, bir özgüven geldi bu söylem sonrası tutmayın beni....

      Sil
    7. Tutmadık Cahil... Aynen devam tam gaz!

      Sil
    8. Cahil Okur! ne şanslısın haftayı kapattı senin için, anne kıyağı :)))

      Sil
  3. Zülal ne guzel ismi var :) gideyim hrmen sagol canim ;)

    YanıtlaSil
  4. Zülal ne guzel ismi var :) gideyim hrmen sagol canim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi de çok güzel Demirkadın :) O güzelliği hissedeceksin yazı ve yorumlarında. Git hemen git çok teşekkürler kırmızılım ;)

      Sil
  5. Çok güzel anlatmışsınız, hemen takibe alıp tariflere baktım :) Kesinlikle çok lezetli gözüküyorlar :) Ellerinize sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Ercan, nasıl güzel değil mi? Hem lezzetli hem görsel açıdan doyurucu... Ben de örnek fotoğraf alayım derken dalıp gitmişim ne zaman köşe bucak bakabilirim acaba :S O da olur umarım.
      Ziyaretin için çok teşekkür ederim, tatlı yorumun için de ;) Sevgiler

      Sil
  6. O bambaşka biri gerçekten.. Sevgi dolu, üretken, başarılı, arkadaş, dost.. Her şey.. Ve ancak bu kadar iyi anlatılabilirdi..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Pasta Sepeti, zaten bambaşka, bendeki yeri de bambaşka :)
      Sen de çok güzel özetlemişsin eline sağlık! Zülal de Zülal ;))
      Çok teşekkür ederim yorumun için :) Umarım becerebilmişimdir.
      Kendisi daha görmedi ama :D

      Sil
    2. Nahide Hanımcığım çok teşekkür ediyorum. Sevgilerimi yolluyorum :)
      Sevgili Dağınık Anneciğim yorum patlamasından sonra fark ettim konuk olduğumu. O saatten beri de buralardayım. :))

      Sil
    3. Hehe :)) O ZAMAN BEN DE ZİYARETE GELİP YORUM BIRAKAN HERKESE BURADAN ÇOOOK AMA ÇOOOK TEŞEKKÜR EDİYORUM!!!!! ELİNİZE SAĞLIK :) Beni utandırmadınız! İyi ki varsınız hepiniz... (Ama ben bu ara moralsizim ve migrenliyim ağlarım ;( )

      Sil
  7. yaratıcılıkta üstüne yok Zülal!in, tespitlerin tam isabet Ruhikizim!!! entellektüel, nevi şahsına münhasır birisi ;) Zülal!i ilk Deneyimli Annemden takibe almıştım, dediğin gibi git gellerimizle samimiyet gün be gün ilerledi, kaynaştık... yorumlarda şaşırtmayı da başardık, ne çekti Zülal! :))) Ellerine sağlık! çok güzel, detaylı, titiz bir yayın hazırlamışsın, hiçbir şeyi atlamamışsın Sherlock!!! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kovalamadı bizi Fenom :D Kesinlikle sen de çok güzel ilaveler yapmışsın! Onu anlatmak zor hangi özelliğini yazacağım bilemedim :)
      Hehe.. Sherlock! Seviyorum yahu :)

      Sil
    2. Çok çektirdiniz bana çook! Anlatmaya hangi birinden başlayacağımı bile bilmiyorum! O kadar fazla yani:))
      Fenomen, Dağınık başımın üstünde yeriniz var. Bende yer edinebildiysem ne mutlu bana:) Gönlünüze, yüreğinize sağlık :)

      Sil
    3. Seninde tabi ki Zülal!!! İyi ki denk düşmüşüz ki!

      Sil
    4. Eyvah eyvah Fenom bak demek ki içine atmış hep :D
      Asıl senin yerin tartışılmaz Zülalcim ;)

      Sil
    5. İçi dışı birdir yaa, olur o kadar :)))

      Sil
  8. Bu etkinliği bu yuzden cok sevdim. Her haftanin blogu postunda baska bir dunyaya kapi aciliyor sanki. Simdi de Zülal'in dunyasini keşfe çıkıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgün Erdoğdu,
      Evet hayalim de buydu, herkesin bilemeyeceği şeyleri yakın takipçilerinden öğrenip blogla birlikte yazanı da tanımak ;)
      Zülal'in dünyası inanılmaz.. Çok keyif alacaksın :)

      Sil
  9. Komşum bugün ikimiz de haftanın bloglarını yayınlamışız :))
    Ben seninkini şimdi gördüm ve bloga hemen koştum o nasıl zengin içerik kategorilerin hangisine bakacağımı şaşırdım kaldım ^-^
    Film önerileri çok güzel kendime bir sürü film buldum :)

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komşum madem komşuyuz farklı gün olmaz değil mi :D
      Zülal öyle Gözdecim her şey var bloğunga ve hepsi çok güzel, detaylı! Nasıl yetişiyor bilmiyorum :)

      Benim de aklıma ne filmler sokuyor Gözde bir bilsen :D
      Sen izle de anlat bari bize :)

      Sil
    2. Ahh komşum dimi bizden de bu beklenirdi :))
      Valla hi gece çok geç yatıyorum sabahın köründe ayaktayım yine yetişemiyorum :( Hayranım her şeye yetişen kişilere artık televizyon filanda izlemiyorum zaten ama olmuyor olmuyor.

      Pazar geceleri kendime 1 tane film izleme şartı koştum, Zülal'in tavsiyelerden izlicem not ettim bloga da yazarım yorumlarımı ^.^

      Sil
    3. Canım komşum! Sitemini gördüm bir yerde... Gerçekten bloğu açtığımdan beri ilk defa bu kadar ayrı kaldım ;( Tam da yoğun zamana denk geldi hepinizden özür dilerim, geciktim...

      Aynen ben de hayranım! Ben de yapacağım diyorum kararı 1 saat bile uygulayamadan dağılıyorum :D Ne yapacağız biz böyle :)

      Bizim de junior'ı gece annem alırsa (kadıncağızın kalan halinden) bir şeyler izlemeye çalışıyoruz ama ayakta uyuyarak :D

      Senin de film yazılarını bekliyorum bak senin zevkine de çok güveniyorum?

      Sil
    4. Allah yakalanmışım ben dedim görmez bak hemen görmüşsün :)) ortalığı senin yerine darma duman ettim hiç merak etme komşum :D

      Zombi oldum ben artık uykusuzluktan göz altı isyan diye bağırıyor, film izlicem diye işe bile geç kaldım sabah vay bizim halimize anlıyorum seni özletme kendini çok :*

      Sil
    5. Hahaha komşum göreyim seni!!! Yorumlarımız yerde kalmasın al intikamımızı :D çok güldürdün yine beni :)))
      Uykusuzluk deme demeee.. Kış de!
      Özlüorum sizi cidden!
      İzle film de izle o da lazım :)

      Sil
  10. sanırım bir blog dahası bir insan ancak bu kadar güzel, bu kadar içten anlatılırdı. derler ya kelimeler kifayesiz kalır diye. hah. işte bu lafızın çok boş olduğunu tanıdım seninle dağınık. zira bir ip cambazı nasıl büyük bir ustalıkla kimsenin başaramayacağını hareketleriyle o ipin üzerinde zarif biçimde sergiliyorsa, sende kelimelerinle samimiyetini esirgemiyorsun. zülal'i o kadar güzel anlatmışsın ki, daha ne desem bilemedim. keşke senin gibi, bu kadar içten sözcüklerle döşeyebilsem burayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vay vay lafızlara, benzetmelere gel, Riv!!! ne iş hep dağınık!tasın bakıyorum, beni unuttun mu :(((

      Sil
    2. ne unutması kore'm. :((
      epeydir bloggera giremediğimden takip ettiğim blogların okumadığım gönderilerinin hepsini teker teker okuyayım diye sırayla gezindiğim için fırsat bulamadım. yoksa sen, dream, karga ve kız, coffe filan hep aklımdasınız. ama bugün yakalayacağım günceli!

      Sil
    3. Fenom :D Riv daha kendiyle ilgili yazıyı bile görmedi :) Değil ki sana gelsin oohhoo :)))) Çok özletti bu sefer ;(

      Sil
    4. RİVVVV :) Yahu her yorumunu nasıl bir keyifle okuyorum anlatamam!!! Bir çay veya kahve alıp, yanına da senin yorumun fotoğrafını çekip paylaşacağım "yorum keyfi" diye :)
      O nasıl ifadeler öyle ;)
      Çok ama çok teşekkür ederim böyle gördüğün için! :) Mutlu ediyorsun hep! Bir de yapamıyorum demiş bak yine, bak yine :D

      Sil
    5. River'ın yorumu hakikaten yanında kahve içilip okunacak türden olmuş Dağınık. Yani tam keyiflik.:))

      Sil
    6. Tamam Riv! özledi de ondan yani ;) geç olsun güç olamasın ki, beklerim ben :)))
      Yorumların kraliçesi o namı var :)

      Sil
    7. Değil mi Zülal :) Ben onun yorumlarına aboneyim zaten :D Bir de demiyor mu "beceremiyorum kelimeleri kullanmayı" diye... Ah Riv ah :)

      Sil
  11. Ben de ziyaret ettim, takibe aldım Dağınık Anne!Çok içten anlatmışsın yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana :) hoşgelmişsin yine :) Çok teşekkürler! Al al, Zülal de çok samimidir seversin sen :)

      Sil
  12. Beğendim, takibe aldım teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem ziyaretiniz hem de yorumunuz için teşekkür ederim Kaystros Tyrha :) Herkese göre bir başlığı vardır muhakkak bulursunuz güzel şeyler :)

      Sil
  13. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve takipe aldım.bana da beklerim:) sevgiler
    Sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hilal Ceylan, ben de sizi görmüş ama profiliniz hata verdi, ulaşamamıştım. Yazdığınız iyi oldu, geliyorum ben de.

      Sil
  14. Zülal bir harika keyifle takip ettiğim bir önce gittim uğramadığım günlerin acısını çıkardım şimdi geldim teşekkürler diyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hatice Hnm :) Ben de bir girdi mi zor çıkıyorum blogtan "ona da bakayım, aa şunu da mı yazmış" diye diye bir bakıyorum zaman geçmiş! Müsait zamanda iyice bakmak lazım hepsine keyifle inşallah...
      Çok teşekkürler :)

      Sil
    2. Hatice Hanım, çok teşekkür ediyorum. Yol arkadaşıyız, kimin vakti ne zaman müsaitse uğruyoruz heybemizi boşaltıyoruz: ) Sevgiler diliyorum

      Sil
  15. Zulal hanim gerçekten hanimefendi tavri ile çok begendigim her zaman ugradigim bir blogger arkadasim. Film tavsiyelerinden ve güzel hafif tariflerinden faydalaniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Derya çok haklısın. O hanımefendiliğini hiç bozmuyor! Alt üst ettik bloğunu da hiç bozmadı çizgisini :)
      Ben de başta film olmak üzere tariflerdeyim hep ;)

      Sil
    2. Derya Hanım çok incesiniz, çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  16. Adsız08:24

    Zülal iyidir Zülal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Syrakusa, çok iyidir çok senden iyi olmasın ;)

      Sil
  17. Hemen izliyorum kendisini, o kadar güzel anlatmışsınız ki gitmemek olmaz, ama google+ da bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldim Adam Mutlu, kesinlikle ziyaret etmelisin. Tüm sosyal ağ bağlantılarını eklemiştim yayına, yukarıya, oradan ulaşabilirsin :)

      Sil
  18. Sen böyle güzel güzel anlatırsın da ben hiç o bloğu takibe almaz mıyım? Hemen gidip, takibe alacağım canım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tokideki Ses :) Çok teşekkürler ne güzel yorum bu böyle :) Alırsın değil mi alırsın, pişman olmayacaksın bak Zülal'e başlayan bırakamıyor, beni ihmal etme ama özlerim ben :D

      Sil
  19. Adsız17:28

    Bir tane daha güzel blogu keşfettiğim için sevinçliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne güzel queechan :) Seni de taciz ede ede bıktırdık hakkını helal et :D

      Sil
  20. Bak yine beni yeni bir blogla tanıştırdın. Bu etkinliği üyükü düzenledin... Hiç fark etmediğim bloglar tanıdım sayende...
    En kısa zamanda ben de katılacağım, fırsat bulamadım bu ara...
    Unutmadım yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnem, teşekkürler. Ben de seni tanıdığım için çok mutluyum :)
      Ve katılırsan çok ama çok sevinirim (zaten katıldıysa çaktırma lütfen geriden geliyorum :D)

      Sil
  21. Dağınık Anneciğim, sen dünyaya ne kadar güzel bakıyorsun böyle! Yazdıklarını okuyup hayran kalmamak elde değil. Daha önce bunu söyleyen oldu mu bilmiyorum ama çevrene pozitif bir enerji yayıyorsun. Buralarda dolanıyorsam sebeplerden birisi de bu olumlu, samimi kısaca pozitif hallerindir, ona kapılmışımdır:)) Çok teşekkür ediyorum.
    Şimdi benim bu aralar bir karın ağrım var. Onun geçmesini bekliyorum. Bugün yarın bitecek, sonrasında zaten niyetli olduğum bu etkinliği yapmaya başlayacağım.
    Bu yorumu yazmadan önce, öğlenden beri diyeyim; Sy®akusA, adammutlu.blogspot.com, Kaystros Tyrha, Blana K, Gözde'nin Blog Günlüğü, Özgün Erdoğdu, Esra Ercan,kurabiyecimiss.blogspot.com, Demirkadın Demir,queechan, tokideki ses, oytunlahayat.blogspot.com ve cahil okur'a uğradım. hepinize teşekkür ediyorum. Takibe alabileceğim konumdaki arkadaşları hem GFC takibine hem de G+ takibine aldım. Beni Twitter'den ve İnstagram'dan takip etmeye başlayan arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum.
    Dağınık, dağıttın yine blogumu!!! Bi dünya yorum yapılmış hepsine nasıl yetişip cevap vereceğim ben şimdi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veee gelelim esas assolistimiz haftanın konuğuna :) Zülal!
      Ben seni görüp hayran kaldım bunlar sadece aklımda kalıp da yazıya yansıyanlar. Seni ve bloğunu anlatmak çok zor ben bile kayboldum keşfedemedim ne kadar güzel ve dolu bir bloğun var eline sağlık! Yok yok...

      Benim enerjik gördüklerim söylüyor hep enerji olayını ;) Ben de paylaştıkça çoğaldığını söylüyorum. Nerede enerji alsam hiç boş bırakmıyorum hemen görüp artırıyorum, ulaşıyorsa da ne mutlu :) Dolan ne olur buralarda! Senden yorum gelmezse "Zülal nerede" diye merak ediyorum zaten :D Benim yayınlar sayılı olduğundan, yayınlamamla birlikte tüm yurtta coşkuyla kutlandığını varsayıyorum :D haha.. Şaka bir yana kesinlikle gözlerim arıyor. Ben senin bütün yayınlarına yetişemiyorum ne kadar istesem de ama her fırsatta bitiyorum :)
      Hehe.. Dağıttım değil mi :D

      Sil
  22. Dağınık öyle güzel anlatmışsın ki...
    Hakikaten ya sen be pozitif birisin...müthiş bir enerjin var. Taaa burdan hissediliyor. İyi ki varsın canımsın...öpüldün baby...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncem sen mi söylüyorsun bunları :))) Sen de iyi ki varsın ve o minik sevimli yavrucuklarını iyi ki doğurmuşsun bizi ağlata ağlata :)))
      Çok teşekkürler! Enerji paylaştıkça çoğalıyor! O kadar düşük ki aslında 3 gündür.. Gerçekten iyi ki varsınız. Eksik olmayın hiç!

      Sil
  23. bu mim sayesinde yeni bloglar tanımak harika , teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kitap Eylemi :) Böyle becerikli, çok yönlü bir bloğu tanıtmak gurur verici benim için :)
      Sen yapmadın değil mi? Katılmak istemez misin?

      Sil
  24. Zülal ile yeni tanışanlardanım, sayesinde zamansızlıktan uzak kaldığım sinema dünyası hakkında bilgileniyorum. Dikkatimi çekenleri not alıyorum. Sıcacık bir tanıtım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdan Kalan, al benden de o kadar! O kadar bihaberim ki dünyadan.. O olmasa :)
      Seninle de yeni tanıştık komşumun sıcacık tanıtımı sayesinde :)
      Hoş geldin, teşekkürler ve sevgiler :)

      Sil
  25. Haberseyrini cok seviyorum ben de. O kadar pozitif ki cok guzel bir elektrigi var. Bayiliyorum ona:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana sakinlik ve huzur veriyor Deneyimli :) Ben de bayılıyorum :D
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  26. Çok severim ki yorumları beni hep mutlu eder :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz, ve hiç esirgemez yorumlarını :) Karşılık beklemez, çok tatlıdır!
      Naz, az önce de Yetenek'te yazdım 3 gündür migren yahu... En iyi sen anlarsın, geciktim dönüşte :(

      Sil
    2. Hadi yaa sorun değil dönüş ama 3 gün çok fazla cidden üzüldüm, nasıl geçecek :(

      Sil
    3. Sorma Naz ;( benim yapmadığım da kalmadı.. Eskiden hep böyleydim! Nerde blog ki bilgisayar, tel çok sınırlıydı.. Doğum sonrası daha iyiyim şükür ama yokluyor arada unutturmuyor ;( Sıkmayım ağrılarımla. Ama bilin ki unutmadım sizleri :)

      Sil
  27. Sizi keşfetmekte, geç kalmışım.
    Güzel bir etkinlik.
    Dreamland Günlükleri blogun da okuyunca uğramak istedim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shemellon :D Hoş geldin! Çok mutlu oldum ziyaretine :) O ne güzel bir kedidir yüzümde gülümseme yarattı :)
      Dream'in yorumlarını işgal edemedim daha oraya da geleceğim :) Bir işgalciyle tanıştın haberin olsun ;)
      Sevgiler görüşmek üzere!

      Sil
  28. Merhaba, Sevgili Dreamella'nın bloğunda görüp geldim:) sevgilerimi bıraktım. :)
    Müjde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müjde Hnm, Ben de heeemmen kaptım o sevgileri ve teşekkür ettim :) Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz bücürükle birlikte :)

      Sil
  29. Zülal'i biraz geç keşfetmiştim, üzülerek söylüyorum. :/ Bloguna girince onu mu izlesem buna mı baksam derken ben de dalıp gidiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salıncak, geç olsun güç olmasın. Ben de dağıldım blogta kendime geldiğimde "ne yapıyordum" dedim :D Hangi birini not alsam bilemedim...
      Biraz ayrı kaldım, alt tarafı 3 gün ama neler kaçırdım sen de yayınlar yapmışsın bakacağım ilk fırsatta :)

      Sil
  30. seni seçtim güzel blog bloğuma uğra :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi ettin güzel Gizli Yetenek ne mutlu ettin beni :) (senin fotoğraf gibi gözünde kalp olan musmutlu surat) :)) Geldim dağıttım bile bloğunu, hehe :D

      Sil
  31. FİKİR VE TAVİSYELERİME GÜVENİP ZİYARET EDİP YORUM BIRAKIP BENİM ADIMA BLOG DAĞITMA GÖREVİNİ ÜSTLENEN TÜM DOSTLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM :)
    İnsan böyle sevdiği birini keyifle paylaştığında onun bloğunun da hareketlenip rengarenk olmasını çok istiyor.
    Sayenizde o mutluluğa ulaştım :)
    Hepinize ayrı ayrı çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek Dağınık! Hemen üzerime alınıp yanıtlayayım dedim :)))

      Sil
    2. Sen de olmasan ruh ikizim :) lcv :D

      Sil
  32. Sayenizde yeni yeni bloglar keşfediyorum. Hemen takibe aldım
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökhan Tekin çok teşekkür ederim! Bilgi birikimi inanılmazdır Zülal'in. Muhakkak seveceğiniz en az bir başlık bulacağınızı düşünüyorum :)

      Sil
    2. Rica ederim. Henüz tam olarak inceleme fırsatım olmadı ama en kısa zamanda inceleyeceğim inşaallah.

      Sil
    3. Çok teşekkürler Gökhan Tekin :)

      Sil
  33. Ne güzel anlatmışsınız bende merak ettim hemen tıklıyorum sizide beklerim bloğuma sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Süslü Püslü :) Süs kat azıcık bloguma! Ben de geldim ve utandım sadeliğimden ne güzel şeyler onlar öyle :)

      Sil
  34. selam mimlendin blogumdaki son yayına bakar mısın :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvah eyvah Mert'e yakalandık :P bakmam mı :)))

      Sil
  35. Severek takip ettiğim bir blogdu, haftanın blogu seçilmesi isabetli olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GÜL, geç dönüşüm için affet lütfen. Bir hafta giremeyince bir türlü sıfırlayamadım :(
      Zülal'in blogu beni de çok doyuruyor açıkçası.. Her şeye ulaşabiliyorum, çok teşekkürler :)

      Sil
  36. ne şeker annatmışsın henüz tanımadığım bi arkadaşımız ama tanışırız bahalımlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DEEP! Senin bilmediğin bir blog tanıtabilmek :) Çok gururlandım :)
      Git git seveceksin bak sen de :) Filmlere bak filmlere ;))
      (Geç dönüş için özür :()

      Sil
  37. Yazıyı bir çırpıda okudum.Dağınık Anne çok güzel anlatmissiniz.🌹🌹🌹
    Zülal hanimin blogunu da takip ediyorum. Zaman zaman yazılarını okuyorum fırsat buldukça.
    Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay çok çok teşekkür ederim! Bir de güller gelmiş ne güzel onlar öyle çok teşekkürler :)
      Ah ben de daha zamanım olsa neler yapacağım o blogta :D Neler öğreneceğim ama okuyabildiklerimle idare etmek zorunda kalıyorum :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.