16 Şubat 2016

HAFTANIN BLOĞU: KİTAPÇI ANNEM

HAFTANIN BLOĞU Etkinliğime başlıyorum :) 

HAFTANIN BLOĞU: KİTAPÇI ANNEM

Bu hafta, Eski Dostum-Yeni Blogger "KİTAPÇI ANNEM" hakkında size bilgi vereceğim:

Kendisi kıpır kıpır bir çitlembik'in annesi (kime çekti bilmiyoruz)! Buna rağmen her işe koşturabilen becerikli, akıllı, KİTAP KURDU, üç nokta güzeli, gece insanı, dünya tatlısı :)

(Blog yazılarında denk gelmişsinizdir kendisiyle öyle böyle uğraşmam çok didişirim :D Bu yüzden yazdıklarımı görünce çok şaşıracak :))

O güzel beyninden çıkan yorumlara hep önem verdiğimden kitap seçimimde benim danışmanlarımdan! Yayın sayısına bakmayın, okuduğu kitaplar sayılamayacak kadar... Vakit buldukça yazabiliyor sadece.

Siz de kendisiyle tanıştıktan sonra eminim bana hak vereceksiniz...

Her türlü iletişime geri döner, kimseyi unutmaz, SEVDİMMMMİ TAM SEVER, herkesle ilgilenir: HER ŞEYE YETİŞİR! Enerjisi bitmez!

Söylediğim gibi Blogger dünyasında çok yeni (benim gibi koskoca 4,5 ay geçirmedi yani :D), yayın sayısı gün geçtikçe artacak... 

- Onunla tanışmak,
- Tanıştıysanız tekrar ziyaret etmek için:

KİTAPÇI ANNEM'in dünyasına bekleriz....


Ana Sayfa gösterim zamanı: 16.02.2016-23.02.2016

------------------------

Etkinlik için Mimlediğim isimler:

- Kore Fenomeni (tabi ki :))
- River (bu ara kayıp :))
- Zülal (Haber Seyri)
- Hanımım (İstanbul Hanımefendisi)
- Poşetcim (Bi Poşet Kitap)

Bıraksanız tüm listemi ekleyeceğim ama abartmayım değil mi :)))

Unuttuklarım varsa affola! Yine kısıtlı zamana serpiştiriyorum affedin :)

Katılmak isteyen herkesi bekliyorum! 

Listeye eklenmek isteyen de varsa söylesin lütfen :)

Katılan, katılmayan, seven, sevmeyen herkese teşekkürler (çok geniş yürekliyim :D)
Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

120 yorum:

  1. Hooppp tuttum mimi :) Kitapçı annemi ben daha önce keşfetmiştim ne mutlu ki. Tekrar gideyim ziyaret edeyim bakayım iyi mi hoş mu, herşey yolunda mı.
    Kocaman öptüm seni de juniorı da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul Hanımefendisi ne mutlu ki bende sizi tanımışım bu siralar birtakım sebeplerden birazcik uzak kaldım ama en yakın zamanda yine blogunuzu misafiri olacağım :)

      Sil
    2. Hanımım süper bir kurtarıştı 5-10-100 puan verdim :D Et et, Kitapçı Annem pek tatlıdır :)) Biz de juniorla seni öpüyoruz kocaman! En kısa zamanda da senden bekliyoruz :) Senin yerin de ayrı bende, özellikle ilk zamanlarıma gelen keşif etkinliğin ;) Etkinliksiz bırakma bizi :)

      Sil
    3. Hanım hanım , İstanbul'un hanımı bana küstün mü yahu :((

      Sil
    4. Öptüm hepinizi...
      Kitapçı annem her zaman beklerim, buyur gel canım.
      Dağınığım, çok teşekkür ederim canım, kalpler karşılıklı.
      Fenocum, Arabistan yaptım geldim, hasta oldum hava değişikliğinden, daha toparlanamadım, yazacak çok şey var gücüm yok :( Niye küseyim kuzucuk, sessizliğim genel bir durum, şahsi algılama emi?

      Sil
    5. Geçmiş olsun Hanımım ;( Senin geziler üst üste geldi sanırım bu ara aman dikkat edesin! Her yerde salgın!
      Bizde bir şey var kime gitsek kayboluyor :S Fenom kurşun mu döktürsek?

      Sil
  2. Tamamdır, en kısa zamanda geliyor bu mim hihihii,çok heyecanlı ;)
    Kitapçı annem şanslı seni seni :) işiniz gücünüz beni kıskandırmak heee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenom yapmışsın hem de çok güzel yapmışsın yine eline sağlık :) Bugün de şanslı blog gelecek bakalım hım hım hımmmm...

      Sil
    2. yaptım yaptım, ilk güne göre verim güzel vee blogcanlar hızlı maşallah!!!

      Sil
    3. Evet Fenom takipte zorlanıyorum yardımı esirgeme aman ha :)

      Sil
  3. Kitapçı Anne yi ve seni sevdiğim için okuyodum kendi adımı görünce çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşeli teşekkür ederim her zaman beklerim. Bu arada senin etkinliğin için kitap çıkardım gece yazacağım :)

      Sil
    2. Neşeli!!! :) Biz de senin neşenden pay alıyoruz :) Bekliyoruz en kısa zamanda, bilgilendir bizi :)

      Sil
    3. vagon vagon blogger bekliyorum, neşeliden ben, bana nee!!!

      Sil
    4. Neşeli bak sıraya girdik senden beklenti yüksek hadi bakalım ;D

      Sil
  4. Tamamdır, en kısa zamanda geliyor bu mim hihihii,çok heyecanlı ;)
    Kitapçı annem şanslı seni seni :) işiniz gücünüz beni kıskandırmak heee :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskandın mı cidden kiskanmadiysan soyle biraz daha uğraşalım :) merakla bekliyorum mimini :)

      Sil
    2. Yaa ama Koç'um ben yaa, göbek adlarımdan üşengeç, kıskanç, inat... hahahaa çatlayın ben de çatlatıcam :))))

      Sil
    3. Haha :D Ya çok güldürdünüz yine :D Hiç güleceğim yoktu (yalan!)
      Acayip havalardayım.. Lütfen kavga etmeyin bende ikinize yetecek kadar sevgi var (güneş gözlüklü şişmiş havalanmış surat)

      Sil
    4. Sherlock seni!

      Sil
  5. Ayyyy ne güzel bir mim . Yaparım ki ben bunu ;)))
    Kitapçı annemle yeni tanıştık çok seviyorummmm ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir etkinlik başlatmış Dağınık bayildim bende. İlk fırsatta bende yapayım :) cok sevindim sevmenize Cafe Tigris hisler karşılıklı :)

      Sil
    2. Cafe Tigris ışık hızında yaptın tebrik ederim :D Hatta dağıttın dört bir yana mimi çok renkli oldu her yer elllllerine sağlık :) (yine senli benli oldum tutamıyorum kendimi :D)

      Kitapçı Annem de senin gibi pozitif cıvıl cıvıl :) Sevilmeyecek gibi değil!

      Sil
    3. Tigris bi beni sevmedi yaa, üzülüyorum, o kadar kahve içelim dedim ettim, buluşcaz falan ama nafile :))))

      Sil
    4. Sever sever sen sevilmez misin Fenom :) Hem Tigris'te herkese yetecek sevgi
      Var ihmal etmez seni ;))

      Sil
  6. Yeni bir blog daha tanıdık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) vaktiniz oldukca beklerim :) gece bende ziyaretinize geleceğim :)

      Sil
    2. Oytunla Hayat, hadi sen de yap bu etkinliği :) Her hafta yeni bir blog.. Seni de ilk fırsatta göreceğimize hiç şüphem yok ;))

      Sil
    3. hemen koştum Oytunlu Hayat!a üç filme karşılaştım, çok sevindim ki :))

      Sil
    4. Bende yapacağım en kısa zamanda...
      Öpüyorum hepinizi..

      Sil
    5. Biz de öpüyoruz kocamanından Şebnem :*

      Sil
    6. bende bende mucx :)

      Sil
  7. Kitapci annem cidden çok tatliş yaa :) böyle her yoruma içten cevaplar vermesi falan :) mimimi yapiciğim en kisa zamanda, teşekkürlerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap :) utandırma beni. Tatlı bakan gözlere bak sen :)

      Sil
    2. Poşetcim! İnan kendisi de aynen öyle tatliş bir hatun (ve de gıcık olunacak şekilde güzel :D). İkiniz de birbirinizden tatlişsiniz :) Hadi bakalım mim'li güzeller... Sizden de bekliyoruz :)

      Sil
    3. sempatik poşet hışır hışır :))) Enerjiye bak hele!!!

      Sil
    4. 'Enerjik Hışır' bayıldım :)

      Sil
  8. Mim cokgüzel mimlenen herkesi biliyorum ;) ben de yapıcam bunu . Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda bekliyoruz o zaman Bize Her Yer Okul :)

      Sil
    2. Tabi ki yapmalısın Bize Her Yer Okul :)) sensiz olur mu???? Bırakmam ;D

      Sil
  9. Daginigimmmm. Cok utandım ve yine duygusala bağladım... tesekkur ederim dostum. Zamanlamayı o kadar güzel yapıyorsun ki herşeyi unuttum... yüzümde anlamsız bir sırıtış :)
    Ne güzel şeyler yazmışsın umarım hakediyorumdur... etkinliğe ise bayildim. Can dost iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unut her şeyi Kitapçım!!! Sen, ben, samimi ve cici blogger arkadaşlarımız, gerisi yalan ;)) Keyifsiz her şeyi at!!! :)

      Haketmiyorsun ama işte ben dayanamadım abarttım biraz hehe :D yine dayanamadım uğraşıyorum seninle! Duygusallık hemen dürtüyor geyik tarafımı :)

      Sil
    2. kış kış yaa! 'emotionol mod out'
      Annelerim tamam kıskanıyorum ama çok bi anaçsınız siz, sarılasım geldi, açın kollarınızı, ben ağlayayım ikinizin yerineeee ;)

      Sil
    3. Sen Kitapçım'a sarıl Fenom, benim biraz işim var dönüş yaparım ben size :D

      Sil
    4. Sol beyin ben hissiyat ne gezer :))) ama sarılırım heee :)))

      Sil
  10. Kitapçı Annem ile az önce tanıştım, orada da sen vardın. :)
    Mim hayırlı olsun, bereketli olsun inşallah diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe Zülal :) Yine dağıtmışız değil mi ortalığı :D
      Hayırlı ve keyifli olsun hepimiz için :) Senden de bekliyoruz merakla ;)

      Sil
    2. Dağınık! online her yerde, uçak modu olduğu yer kendi blogu Zülal!!! :)

      Sil
    3. Haha:D Fenom bayılıyorum tespitlerine yafff :D vallaha da doğru... :)

      Sil
    4. Zülal hoşgeldin bloguma. Ne yapsam gitmiyor bacadan kapıdan giriyor :)

      Sil
    5. Hahah :D Kitapçım özüne dönmüş :D

      Sil
  11. Kitapçı Annem'le aranızda mekik dokudum resmen :) Mime beni de dahil ettiğin için çok teşekkür ediyorum. Cansın sen!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl sen cansın!!!!
      Vefalı, samimi, düşünceli ve süper blogger ;) Bekletme bizi ;)

      Sil
    2. Sen bizdensin artık Zülal! dahil olduğunu benimse lütfeeenn!!! :)))

      Sil
    3. T9 azizliği silmek zorunda kaldım. Zülal durum ciddi ikiye birsin. Benimse hemen :)

      Sil
    4. Benim kadar olaylara geç intikal eden var mıdır acep bu alemde? Sanmam ki ola:)
      Benimsedim!
      Şu film gündemi bir rayına otursun... Yapacağım hepsini, sitenin arka plan işleri çok uğraştırıyor...

      Sil
  12. Bu güzel etkinlikten ben de Cafe Tigris İle nasibimi aldım.::) Çok teşekkür ederim.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kaçışın yok Renkli Pasta Sepeti :) Sevenin o kadar çok ki maşallah, Allah bozmasın diyim :) Umarım keyif almışsındır..
      Senden de bekliyoruz mutlaka ;)

      Sil
    2. renkli pastaya gidiyorum ben az gözüm doysun :)))

      Sil
    3. Hehe ;D afiyet olsun Fenom :)

      Sil
    4. Bende geliyorum Fenomen banada bırak :)

      Sil
  13. Çok güzel bir mim başlatmışsin. Bloglar arasında etkilesim olacak. Blog dayanışması harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bir "haftanın blogger"ı gelmiş, hoşgeldin Sevdicann :))) Bence de harika! Hem heyecanlı, hem keyifli, hem duygusal... Bayılıyorum böyle iletişim halindeki etkinliklere :) Çok teşekkürler!

      Sil
  14. Dağınık anne mimi gördüm fırsat bulup yazamadım bugün koşturmaktan yatmadan önce yazmalıyım sana dedim :) çok güzel bir mim olmuş kitapçı annem ile tanışmış oldum iyi ki yaptın sevdim ben bunu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde! Sensiz olmaz :)) Nolur müsait vaktinde sen de yap :) Yoğunluk dendiğinde en iyi anlayacaklardan biriyim ama zaman kısıtımız yok, müsait zamanında nolur :)
      Bu zamansızlıkta yazdığın için de çok teşekkürler! Tanış Kitapçımla, onunla da anlaşacağına eminim ;)

      Sil
    2. olmaz olmaz!!! Gözde yapar kesin ;)

      Sil
    3. Hakikaten çok güzel bir etkinlik oldu ayın etkinliği seçiyorum daginik :)
      Bloguma hoşgeldin Gözde :)

      Sil
    4. Sen de ayın etkinliği yap madem Kitapçım :D Gözde de bizim kafadan bak onu da al listeye :D

      Sil
  15. Bilmedigim bir blogdu ziyaret edecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Derya :) Senin ziyaretlerin başka! Seveceğini düşünüyorum, çok teşekkürler :)

      Sil
    2. Müsait olduğunda beklerim. :)

      Sil
  16. Çok güzel bir fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nesrin, çok teşekkürler! Sen de yapar mısın lütfen :)

      Sil
  17. Super bir miim olmuş canım. En kısa zamanda yapacağım ben de. Kitapçı Annem le sizin sayenizde tanıştım ben de. Hepinizi tanıdığım için de çooook mutluyum. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo Dream duygusallaştırma bizi dünden hazırız zaten ;( Biz de çok mutluyuz seni tanıdığımıza...
      Böyle yazılarla mimi unutturamazsın ama bak onu da söyleyim ;) Dreamland'inin güzel bloğunu merak ediyoruz :) Hem de iki kez mimlendin ;)) Tek benden değil.. Haydi bakalım!

      Sil
    2. :) evet yazacağım en kısa sürede ben de teşekkür ettim caanım :)))

      Sil
    3. kısası uzunu yok Dream! senin en hızlı olman lazım, kemik kadrosun sen bi kerem! örnek olman lazım, basss gaza bakiiiiiim :))

      Sil
    4. Bende çok sevdim sizi :) bu arada ne kadar çok birikti mim. Ve yazmam gereken bir hikaye bölümü var. Ve hsonuna kadar bu etkinliği hemen yazmam lazım :)

      Sil
    5. Duygusala bağlama hemen Kitapçım, sevdim mevdim :D Sen blog alemine katılmadan önce blogta Dream'le uğraşıyordum. Nasıl uğraştıysam kız uğrayamaz oldu blog alemine :D

      Sil
  18. Çok güzel bir mim dağınık yine etkileşimdeyiz desene! Her ne kadar geciksem de:)) seviyorum mimleri. Kitapçı annemi tanımıyordum bak bu iyi oldu. Daha çok blog tanımak istiyorum. Sevgiler Dağınık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyimli Annem! artık özledik seni, blog dünyasında sık görmek istiyoruz ki!!!

      Sil
    2. Emeeeel :)) Kitapçı Annem'i de al listene! O da bizden :))) hoşgeldin! Mimlendin zaten kaçarın yoktu hiç :)

      Sil
    3. Deneyimli Anne hoşgeldin bloguma etkinlik sayesinde bende birçok blog öğrenmiş oldum. Sağol Daginigim.

      Sil
  19. Yepyeni bir blogla tanıştım sayenizde teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül! Bak Kitapçım da filmci aslında :) O da sana gelsin, anlaşacağınıza eminim :)

      Sil
    2. Gül hoşgeldin bende ziyaretinize geldim hemen :)

      Sil
  20. tşkler mim için hemen yanıtladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Mert ;) Ve ilk Mim'in vatana millete hayırlı olsun ;)

      Sil
  21. :) harika bir mim bu ben sevdim zaten mim olayını.Sıra bunda hedef haftanın blogu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende sende hadi bakalım Minikare ;) Mat seni :)

      Sil
  22. ben de listeye eklenmek isterim :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem Güzel hem Kültürlü bir bayansız olur mu??? İkisi de varsa hiç kaçmaz! :)) Eline sağlık

      Sil
  23. Kitapçı Annem'i ben de senin sayende tanımıştım sanırım Dağınık :)) Yazıları ve yorumları benim için çok değerli(seninkiler de tabii ki) :D İkinize de kocaman sevgiler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salıncak!!! Kitapçım tam bir kitap kurdu! Bakma hepsini paylaşamıyor ama deli gibi okuyor! İlk geldiğinde ilk senin ismini söyledim ona :) Senin yerin ayrı!

      Benim yerime geçmesin ama bak yine mesafeyi koruyalım ;D ahaha

      Sil
    2. Beni unuttun Salıncak! alacağın olsun heee :)))

      Sil
    3. Salincak çok sevindim yorumuma mutlu oldum :) Fenomen bir ses geliyor ama senden mi bir çaturdama :) kıskanma gel gel

      Sil
    4. Tabii ki unutmadım Kore :))
      Hepinizi kocaman seviyorum :D

      Sil
    5. Hahaa deliler sizi :)))

      Sil
  24. Yeni bir blogla tanıştım teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz teşekkür ederiz Sibel, gelelim biz de ziyarete :)))

      Sil
    2. ayy hani nerde, ben de geleyim, kambersiz olur mu :)))

      Sil
    3. Hoşgeldin bende böylelikle sizinle tanışmış oldum :) süper bir etkinlik.

      Sil
    4. Sensiz mi Fenom? Mümkün değil! :)

      Sil
  25. Çok güzel ve sosyal bir blogunuz var sizi tanıdığıma memnun oldum ve takibe alıyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Emine :) Çok mutlu oldum ziyaretinize!
      Sosyallik kısmını biraz abartıyor olabiliriz ama kaynaştıktan sonra durduramıyoruz sanırım ;D
      Sohbetimiz daim olsun :)
      Teşekkürler!

      Sil
    2. Paranormal o aslında Emine K. Kaya! Dağıtmakta üstüne yoktur, hiper aktif bi de junior da aynı, düşün Dağınık Anne!yi sosyalleşmemiş hali şu an :)))
      Neysee de... o börekler neydi yaaaaaa, aklım orda kaldı :)))

      Sil
    3. Ahaah Fenom ya çok güldüm Allah da seni güldürsün :D
      Gerçekten zamansız halim demek imkan verilse boşaltacağım buraları :D En verimli çağımda :P
      Değil mi ya o börek neydi öyle? Börek diyince akan sular durur Emine mahvettin bizi :)

      Sil
  26. Adsız11:35

    Sevgili havan topu beni mimlemiş ama artık beni unutmayın ya yeniliğim geçti artık kaç ay oldu
    :( :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinem :D Çok özür dileriz!!!! :) Tamam bir daha her mimde ismin olacak bak ondan sonra vay efendim ben böyle olacağını bilmiyordum filan gibi cümleler duymak istemiyorum :D
      Sakın kaybolma ortalıktan ;)

      Sil
  27. Her ne kadar etkinliğe katılamasam da yeni bloglarla tanışmadan olmaz :) bir ziyaret edeyim, teşekkürler dağınıkçım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli Mutfak cnm fırsat buldukça unutma bizi :) Bir bakmışsın etkinliğe de dahil olmuşsun ne güzel olur :) Ben teşekkür ederim ;)

      Sil
  28. Bende dün gece başladım mim e ben de varım yaneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Gülşah!!! Gelmez miyim geldim tabi ki ;) Eline sağlık!

      Sil
  29. Ayy süper bir mim. :) Bende yapayım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlısın Ebrar :D Şimdi blogundan geliyorum :) Harika bir seçim ;) (meraklandırayım da gelsinler :D) hehe..
      Çok teşekkürler, sevgiler :)
      http://bayansafirmavi.blogspot.com

      Sil
  30. wwww.lezzettramvayi.com
    katılmak isterim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Lezzet Tramvayı,
      Yaparsanız mutlu oluruz, google plus'ta bir topluluğumuz da var orada paylaşıyoruz :)
      Etkinlik detayları bir önceki yayınımda var.
      Sevgiler

      Sil
  31. ayrıca tüm arkadaşları instagram ve twitter takibe davet ediyorum :)
    int: @lezzettramvayi
    twitter @Lezzettramvayi
    youtube @lezzettramvayi
    google+ @lezzettramvayi
    facebook @lezzettramvayi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her yerde 'dağınık anne'yim beklerim :)
      Teşekkürler

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.