23 Şubat 2016

HAFTANIN BLOĞU: ? KİM ACABA :)

Geciktiğim için özür dilerim. Hesapta olmayan birkaç sorun çıktı onlarla uğraşmaktan yayın gecikti. Bir de tabi kendisinin blog yetkisi olunca yayını saklamak zor oldu :D Resim derlemesi de az oldu :)

Bu haftanın bloğunu hepinizin tahmin edeceğini düşünüyorum ☺


Sevgili Ruh İkizim, Mükemmeli hedefleyen insan, Becerikli Blogger, Samimi Takipçi, bloğunu sömürdüğüm, her yayınını talan ettiğim, bloğuna her girdiğimde tekrar tekrar okuduğum, her yayın yaptığında “yine yaptı en mükemmelini” dediğim, Yazar Cafe Yazarı, isminden “Kore hayranı” imajı çıksa da Kore’nin sadece dizilerini seven, onun dışında blog tarzlarımızın benzediği, düzenli, doktorasını bitirmeden okuldan ayrılma cesareti göstermiş kimyager, titiz, ehli keyif dünya insanı...
Karşınızda: KORE FENOMENİ! Aslında bana göre: FENOM ☺   
FENOMLARIN FENOMU


Kendisi benim ilk takipçilerimden ☺ İlk blog keşif etkinliklerimden! Bloğu ilk açtığımda boşluğa düşmüştüm ve İstanbul Hanımefendisi ve Fenom’un blog keşif etkinliğine katıldım. 


TASARIMIN ŞİRİNLİĞE BAK :)
Sonra nasıl olduysa kendimi sürekli onun bloğunda buldum :) Bana kim yetki verdiyse gelip gidip sordum “nasıl gidiyor” diye. Kendisi benim kadar boş olmadığı halde her fırsatta her yayınıma yorum yaptı, destek verdi, samimi yorumlarını hiç esirgemedi!


Bu şekilde başlayan diyaloğumuz birbirimize blog yetkisi vermeye kadar gitti :)
Bu kadar kısa sürede nasıl bu hale geldik ben bile hatırlamıyorum! Ne içirdiler bize :D

Sadece şunu biliyorum: Fenom, Blog dünyası sayesinde tanıştığım Ruh ve Keyif İkizim ☺

Onun bloğuna girip de “hiç bana göre yayın yok” diyen var mıdır bilmem? İsmine aldanmayın! Aslında Kore esintileri çok az bloğunda! Evet bir Kore dizini tutkunu, bir de o güzel güzel hazırladığı instamag fotolarda uzak doğu alfabesi kullanıyor (hangisi bilmiyorum ama :D)… Ama onun dışında Kore’yle hiç ilgisi yok ☺

Becerikli arkadaşımdan güncel veya nostaljik film yorumlarını, pratik, gündelik veya orijinal yemek tariflerini, gezdiği gördüğü yerleri, asla es geçmediği Mim paslarını…. Her şeyi o mükemmel fotoğraf derlemesiyle bulabilirsiniz!
Takip edenlere, yorum yapanlara muhakkak döner! Döner ve öyle boş dönmez, yayınlarınızı sonuna kadar okur, asla geçiştirmez ve samimi bir yorum mutlaka bırakır ;)

Çoğunuz Fenom’u tanıyorsunuz zaten. Ben anlatmakta zorlanıyorum. Anlatılmaz yaşanır diyorum ve hala tanımayanlar varsa bu profesyonel Blogger dostuma ziyarete davet ediyorum (tanıyanlardan da birer ilave yorum alsak fena olmaz :D):

FENOM PLUS :)
Blog adresi: http://korefenomeni.blogspot.com.tr/
Yeni açtığı ikinci blog adresi: http://www.ehlidunya.com/


Yazarken yoruldum Fenom ne kadar aktifmişsin :D

Seçin beğenin :)


Haydi! Pamuk eller klavyeye ;)))
Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

129 yorum:

  1. Yaşasın Kore Fenomeni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şenay ne hızlısın :D yine! Süpersin :) evet yaşasın çok yaşasın o :)

      Sil
    2. Yaşasın biz, var olalım obaaaaaaa!!!!
      Şenay'ın hızına diyecek söz yok maşallah;)

      Sil
    3. Maşallah gerçekten :) Hepimiz yaşayalım ki kendi kendimize yazmayalım di mi ama :D

      Sil
    4. Eheh, ben de ilk yorumu yapmışım :D Sonlarda arıyorum kendimi boşuna :))

      Sil
    5. Hız katsayından dolayı tepeler sana çok uygun Şenay :D

      Sil
  2. Hahahaha seviyoruz seni güzellik ;))) Kore fenomeni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler karşılıklı Tigris! bilesin :))))

      Sil
    2. Canımmmm ;)))

      Sil
    3. Tigris :))) Çok teşekkürler! Fenom'u da sevin beni de sevin :D

      Sil
  3. Aaa hiç denk gelmediğim bir blog gideyim de bakayım bari :P Şaka bir yana sevilesidir kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi Dilek! kim bu yaaa, bana da denk düşmüyor, hangi dünyada yaşıyorsa :)))

      Sil
    2. :D Kim acaba dur bir ziyaretine gidelim madem :)))

      Sil
    3. Dimi, çay börek kahve falan yoksa ben gelmiiim :)

      Sil
    4. Hahaahha Dilek güldürdün beni :D Boşver ya öylesine yazdım zaten gidip ne yapacaksın ;P ama börek varsa bir daha düşüneyim :D

      Sil
  4. Anaaam bombeye gel! Çok zengin giriş olmuş, şurala Koray Sargın tiplemesinden döşemeler yapasım geldi!!! kim kız bu dicem hee, ben böyle miyim, yalnışlık olmasın :)) ben = sen olunca kıyak yapmış olmayasın Dağınık! dağıttın beni de!!!!
    Dağınık Anne! anasınız, duygusalsınız ama bizi de duygusala bağlatacaksınız he! Bir yandan kikir kikir güldüm, diğer yandan bi tuhaf oldum - türkçe özürlüsüyüm pek ifade edemedim ama sen beni anlarsın-
    Bloğun -%50 hisse sahibi olduğunu eklememişsin, gözlerim aradı, aramadı değil :)- ne güzel tanıtmışsın ki öyle yaa, yaratıcı insan kaleminden olduğu çok belli, çok teşekkür ediyorum, utanmaz beni utandırdığın için de gani gani teşekkür ;)
    Dokunduğun foto olsun, yazı olsun kısacası ne olursa olsun elinde ayrı bir mana buluyor, değer kazanıyor, ne diyeceğimi şaşırdım, şaşkaloz ettin beni Dağınık!
    Profesyonel deme inceliğin karşısında iki büklüm oldum yani teknoloji hakkında sen beni kaça katlarsın ki!!! gün be gün öğreniyorum hem senden hem de diğer blogger dostlardan, herkes de yardımcı oluyor, seviyorum bu genişlemeye can atan blog dünyamızı ve blogger dostlarımızı ;)
    Ruh ikizim benim tarafımdan öpücüklere boğulacaksın, sululuğu hiç sevmesem de :)))
    Ps. Kitapçı Annem ve Dream çatlasın artık hıııııhhhh ;)
    Yine yine yine teşekkürlerrr!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoların alt yazıları da çok jantii ki :))))

      Sil
    2. Evet Fenom aynıyız diye biraz kendi güzel özelliklerimden de bahsettim, hehe :D Nasılsa bana da döner bu özellikler dedim :D
      Alemsin :) Kendinin farkında olmayan insan!
      Umarım bir değer kazanıyordur zira titiz yazılar yazamayabiliyorum vakitsizlikten... Esas anlam kazandıran sizlersiniz sağolun :) Yayın ne kadar mükemmel olsa da önemli olan takipçilerin, okuyucuların samimiyeti!
      İyi ki varsınız hepiniz :) (hüngür föşürt ;( duygulandım)

      Sil
    3. Sen göreceksin diye o kadar zor yayınladım ki :D Eksik yazmışım eklemeyi unuttuklarım var artık idare et :)

      Sil
    4. Çatladım yaaa gerçekten olmuyor böyle :)

      Sil
    5. Dream bu yorumunu zor buldum ha :D Bildirim geldi aşağıda yok sildi mi acaba dedim :)
      Nazar etme ne olur sen de etkinliğe katıl senin de olur Dream'im ;) Hadi ama bekliyoruz...

      Sil
    6. Nankör bu Dream!!! Sinsirella çatlatacak beni!!! kemik kadrosun diyoruz hala tık yok, etkinliğe katılacak, kaplumbağa hızını bile yakalayamayacak yahu Dream! dururken ne günahını almışlar eyvah eyvah :)))

      Sil
    7. Haha Fenom Sargın gelmiş :D kovuyor Dream'i :D doyamadık 'hadi' demeye Fenom ne yapacağız bu Dream'i biz ;) Nasıl tehdit etsek?? :) Kabaklarından tatlı yapalım :D

      Sil
    8. aynen akşamdan şekeri verdim, sulandı kabaklar, pişirelim hadi el at :)))

      Sil
    9. Hhaha :D yerken videoya çekip yayımlayalım :)))

      Sil
    10. :D :D bak ya kabaklarıma göz dikmişler tamam yarın hazır :) biraz yavaş oldum değil mi?

      Sil
    11. omo omo omo biraz mı? biraz kavramı ne kadar göreceli imiş meğer :)))

      Sil
  5. Harika bir anlatim, harika bir cewap :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mersi şeyda nur dincer! eksik olma ;)

      Sil
    2. Çok teşekkürler Şeyda Nur :) Sen de yaparsın değil mi :)) Bekliyoruz ;)

      Sil
  6. Dağınığım;
    Yahu kimse yorum yazmadan siftahı yapayım dedim, herkes mi çok hızlı ben mi çok yavaş, ilk yoruma yetişemedim >:)
    Koreciğim Fenocuğum, musmutlu günlerin olsun, hep sağlıklı ve huzurlu ol ki, nice güzel yayınlar paylaşasın. Biz de hep takip edelim, okuyalım seni.
    Bu arada var mı daha keşfetmeyen Kore Fenomeni'ni? Aaa çok ayıp :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani azcık yavaş gibi gibisin :)
      ayy Hanımım! sende tabikisi benim için dilediklerinin aynısını sana da diliyorum -copy paste-
      Var mı ki, Allah Allah :)))

      Sil
    2. Bir sonraki yazı için kronometreyi çalıştıracağım :)

      Sil
    3. çalıştır yarın ben paylaşcam orda deneyelim :))))

      Sil
    4. Hanımımmmm :) Seni de unutmak mümkün değil ikiniz benim ilk ziyaret ettiğim bloglarsınız yeriniz çok ayrı :) Hele keşif etkinlikleriniz!
      Herkes hızlı hızlı maşallah aman eksik olmasınlar sayfamdan, sayfalarımızdan :) Hep beraber olalım amaç o değil mi? Bu yüzden seviyorum etkinlikleri :) Çok keyif alıyorum!!!!
      Sen de yaptın etkinliği, gördüm, geleceğim fırsat olmadı kusura bakma!
      Çok öperim! Çalıştır kronometreyi hocam hazırım istediğiniz kronometreden başlayabilirsiniz :D aahhaah
      Çok tatlısın :)

      Sil
  7. Kore fenomu bilmeyen yok galiba. Maasallah her yere de yetişiyor. Allah bereket versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana koşmalar, yetişmeler yakışır ki :)))
      Teşekkür ederim Bize Her Yer Okul! 2 dk önce sendeydim, momoyu gördüm :)))

      Sil
    2. Yetişir yetişir yetişmez mi Bize Her Yer Okul maşallah ona :)))
      Oldu da bilmeyen kaldıysa diye ben tekrar konunun üzerinden geçeyim dedim :D
      Yoksa haşaaa di mi :)

      Sil
  8. Korefenomeni ni çok güzel anlatmışsın bayıldım. Fenomenimiz sen çok yaşa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınık! beni güzelleştirdi yetmezmiş gibi devleştirdi de ama kalbi öyle ondan yani ;)
      Hep beraber yaşayalım :))))

      Sil
    2. Hehe Gülşah :D Fenomenimiz sen çok yaşa :D

      Sil
  9. Daha önceden hiç görmediğim bir blog hemen bir koşu gidip, takibe aldım. Çok teşekkürler senin sayende yeni bir blog keşfettim. Diğer blog tanıtımlarını merakla bekliyor olacağım :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tokideki ses koş tabi, beni nasıl görmedin hem de Dağınık!ın ruh ikizi iken :))))
      Bendekilere de bak ama kıskanırım :)))

      Sil
    2. Tokideki Ses hemen hemen keşfet bak tüm sosyete orada :D
      Şaka bir yana ziyaret et gerçekten, hemen geri de döner Fenom hiç aksatmaz ;) Sen de tanış onunla :)
      Geçen hafta da Kitapçı Annem konuğumdu... Onu da ziyaret edebilirsin :)

      Sen yapmadın değil mi etkinliği?? Yapsana sen de çok keyifli oluyor :)
      Çok teşekkürler!

      Sil
  10. Haftanın blogu Kore'ye ve ruh ikizi Dağınık'a selamlar! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman da aman Salıncak! mı gelmiş, selamlar ve sevgiler bizden de :)))

      Sil
    2. Biz de seni selamlarız Oturan Salıncak :D Huuu... :)) Cici Salıncak seni :)) hoşgeldin

      Sil
  11. Ama ya ben hastaneye gideyim 20'lik dış safsatasını şu gencecik 24 yaşım da işkence olarak çekeyim. Burda bir gittim diye vay vay neler kaçırmışım bea :D
    Yok ya ne kıskanması hıhı hımmm (koray sargın içlenmesi :)) Komşum diye demiyorum çok güzel yazmış hele görsellere eklediği yazı smile bile eklemiş.
    Tarifleri yazıyor bloguna Korefenomeni sonra beni bitiriyor. Tavuk tarifini denedim evdekiler şapurta da şapurta da yedi :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun Gözde! erkencisin yaa 30uma ramak kala hala çıkmadı 20likler :)))
      hihihihihiiiii koray sargın yaa :)) yapar yapar her bir şeyi yapar, düşünür ;)
      Çok teşekkür ederim ki ama o tarif hakikaten iyi dün bende yaptım :)))

      Sil
    2. Senin 24 yaşını severim ben Komşum :D Doğru 20 yaş dişi 50 yaşında çıkmalı bu ne terbiyesizzzlikkk ;P Bakayım ben kaç yaşındaydım ilk ağzım açılmayacak kadar şiştiğinde? Hmmm... Galiba ben de 24-25 ancaydım.
      Fena bir şeydir bilirim!!! Umarım kesmemişlerdir :S Geçmiş olsun ;(

      Sizi Koray Sargıncılar sizi :D Diziye denk geldim geçen gün annemlerde ama Koray'ı göremedim baktım o kadar :)

      Canım komşum :) Beni de bitiriyor o tarifler aaah ah! Bir gün gidelim bize de yapsın bir dönsün de İstanbula :)

      Sil
    3. ahahha :)) vallahi terbiyesizlik 50'de filan çıksaymış ne mikemmel olurmuş :D Yarım çıkmış üstüne bir çentik attılar patlamış mısır gibi pörtlediler ^-^
      Parmaklarımı yerim vallahi ben :))

      Sil
    4. Gözde :D:D:D:D Sen gönder o dişi ben bir uyarı çekeyim akıllı olsun haddini yaşını bilsin :D Merak etme, bende o iş :)))
      Geçmiş olsun o fena olmuş ;( Nasılsın şimdi?
      Parmaklarını yeme Fenom sofra döşesin bize :)

      Sil
    5. Daha iyiyim canım benim ^^ Anneciğim olmasa napardım ne güzel bakıyo insanın nazlanası gelmiyor değil :))

      Sil
    6. Oh mis gibi komşum :) Anne candır (anneyim diye demiyorum :P). Ben de ne zaman annemlerin yanına gitsem bütün yorgunluğum hastalıklarım çıkardı :D
      İyi ki varlar cidden :)

      Sil
  12. Çok güzel anlatmışsınız Kore Fenomeni'ni.. Dostluğunuz daimi olsun..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin amin, Renkli Pasta Sepeti!, bi pazar kahvaltısı hazırla bize artık lütfeenn - ne alaka ise, hala aklımda düşün, sıkıştırayım dedim- :))))

      Sil
    2. Amin Pasta Sepeti! Hepimizin inşallah :)
      Onu anlatmak çok zor ama denedim diyelim ;)
      Çok ama çok teşekkürler!

      Sil
  13. Ne güzel bir dostluk olmuş sizinkisi Anne ve Çoşuk Fenomen :) İşin aslı imrendim haa :)
    Ben de şu sıralar çalışmaktan sıkılıp sıkılıp blogger tekrar dönmeye başladım. Sadece öncelikli gördüğüm bloglara yorum yapabiliyorum. Bilmem anlatabildim mi :D :D :D
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Talha .MYT. iyi denk düştük, şükür, biz de şaşırıyoruz, her şeyin benzer olmasına, kader benzerliği yani :)))
      Heee ben değilmişim sonra görüşelim hihihihii, yaza doğru, anladık anladık taam :)))

      Sil
    2. Haha Talha hoşgeldin :) Kaçak Talha seni :D Gez gez sınavda bunları soracaklar çünkü :P hahahahaaa bayılıyorum klişelere :D
      Gerçekten çok denk düştük biz de anlamadık..

      Mesajını da aldım, cansın ;))) Seni gördüğümü kimseye söylemeyeceğim, şşşşşşşş ;)

      Sil
    3. bir dakika fenomeeeen MYT nedir yaa müzik indirme programı oo :)
      sen hem adımı yanlış yaz hem de de ki bloğuma gel a aaa, :) hahah

      Sil
    4. AHAHAHAHA TALHA :D
      (bu arada "ahaha" ve "Talha" ne uyumlu kelimeler tam sana göre :))

      Çok güldüm yahu :D
      Merak ediyorum Fenom ne diyecek bakayım :D Fenom sendeyiz :)

      Sil
    5. ben itina ile her yerde MYT hazıyorum yaaa ciddiden hatta noktalarını bile koyup, bi de baka baka yazıyorum, neden ki yaaa :) demesen fark etmicem o derece :))))

      Sil
    6. beyin işte nasıl algılıyor bilmem az önce kendi blogumda da yazdım yorum sana orda da öyle :)))

      Sil
  14. Korefenomeni! Yeminle işi gücü bıraktım yorum yazmaya geldim :) Günümün en pozitif en keyifli parçası, abartmıyorum, seni okuduğum, seninle iki laf ettiğim kısacık zaman dilimi... Bu kadar mı kanı kaynar bir insanın bir insana! İyi ki varsın, iyi ki kesişmiş bir yerde yollarımız diyorum! Ne tatlısın sen :)
    Ve Dağınık Anne... Geç tanıdım seni, iyi ki tanımışım. İyi ki, o bloğu yazmaya başlamışım, sizin gibi güzeller ötesi insanlar tanımışım. Eksik olmayın.
    Öperim ikiniz de kalpten sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy Blana K! yaa alemsin, samimi, içten insan! Ne iyi ettin geldin heee, iyi ki kesişmiş yollarımız gerçekten, kanımız fokurdar oldu dimi kısa süre de, elektrik böyle bişi imiş :)))) Biz de seni öpüyoruz ki!!!! Sen de eksik olma, sensiz şenlenmez buralar ;))
      Sevgilerle...

      Sil
    2. Blanaaaaaa! Ne güzel yazmışsın ya "ehe ehe.. hi hii" diye diye okudum :)
      Aman eksik olma sen de aramızdan! Evet geç kaynaştık seninle nasıl atlamışız bilemedim ben de! Her samimi yoruma yapışırım ben artık kaçamazsın :D

      Sil
  15. Evvet...iste bu...o bir fenomen...o bur star...o bur kitap kurdu...:))) iyi ki varsın gemi...hep destek olduğum için teşekkürler. İkinizi de çok seviyorum. Buralardan hic Gitmeyin

    YanıtlaSil
  16. Evvet...iste bu...o bir fenomen...o bur star...o bur kitap kurdu...:))) iyi ki varsın gemi...hep destek olduğum için teşekkürler. İkinizi de çok seviyorum. Buralardan hic Gitmeyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde seni seviyoruz, hep beraber buralardayız, mekan bizden sorulur, nereye, hooppp :))))

      Sil
    2. OOOoooooo biiiiiirrrrrrr cici :D yazmayı da düşündüm Günce :D Senden görünce güldüm direkt :) Aynı şeyi düşünmüşüz :D
      Sen de gitmeyesin sakın!
      Olur da bir gün çocuk sayısını 2'lersem (!!!???!')++%(^+?^(&^) tavsiye şart :D Mesela önce "1 tane iyi" tavsiyesiyle başlayabilirsin :D

      Sil
  17. Çok güzel anlatmışsın gerçekten çok iyi kalpli biri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah kuğu! nerde yaa, iyi kalp bende ne gezer ki ;)

      Sil
    2. İyidir iyi Kuğu :) Bloğun kanatsız meleği hehe :D

      Sil
    3. Victoria Secret angels ları halt etmiş hahahaha :)))

      Sil
  18. Blogu yeni takip eden bir kişi olarak mutluyum. Yazılarını, paylaşımlarınızı yorumlarınız çok beğeniyorum. Dostluklarınız kadim olsun inşallah.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz, hemşehrim ;) Blog dünyası güzel arkadaşlık, dostluklara +muhabbete de vesile oluyor... Sevgiler, saygılar...

      Sil
    2. Abdullah Bey hoşgeldinizzz :) Sizi görmek ne büyük keyif! Ve böyle güzel bir yorum! Çok teşekkürler :)
      Amin inşallah! Hepimizin :) Hep böyle sanaldan gerçeğe de dönüşsün ve ayrılmayalım :)

      Sil
  19. Adsız12:43

    Kore Fenomenine selamlar :)
    Sayfanın altını zor buldum oku oku bitmedi yav..
    Dağıtmış Ana'ya da selamlar elbette :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah :D Senden yorum olduğunu görünce gülmeye hazırlıyorum suratı birden felç inmesin diye :D
      Aman aman zor olsun bulması, bol laklaklı geyikli olsun sohbet :))))
      Biz de seni selamlarız komik insan ;)))
      Kaybolma fazla bak! Bloğuna gelip "nerdesin" diyecektim :) Arıyor gözlerim...
      Sen de yap bir de! :)

      Sil
    2. Selamlar, valla ne çok şey bulmuş beni yazmaya :)) aslında basit, düz mantık bi insanım ;)

      Sil
    3. Bol bol gözlem yaptım Fenom :D

      Sil
  20. Ne guzel dostluguniz hic bozulmasin :) koreyi tanimaz miyiz? Bem birkaç ay takiplesip yorum degistokusu yaptiktan sonra sempatik kisiligini tanima firsati buldum . Ikinize de sevfiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay amin inş D. Soygul! dimi ya ben tanınmayacak halde miyim, alt üst ediyorum her yeri :))

      Sil
    2. Amin Deryacım :) Hiçbirimizin inşallah!
      Sempatiktir kerata ;) hep samimi hep misafirperver! Sen de öyle olunca durmaz yorumlar tabi :)

      Sen de haftanın bloğu olmuşsun tebrikler ;)))

      Sil
    3. Ha ha alemsin valla kore bi de basta erkek sandiydim seni :)
      Daginik annecim sagol. Ay bi sasirdim kizcagizin bloguna ugradim aa bi baktim beni yazmis :) güzel bir ortam kurduk saniyorum Allah bozmasin.

      Sil
    4. Yalnız değilsin D. Soygul! için rahat olsun baya vardı beni bay sanan :)))

      Sil
    5. Hehe D.Soygul :D Şimdiki logodan belki de başta şirin mi şirin bir kızcık vardı göz kırpan ;))
      Ben de nedense erkekleri bayan sanıyorum hep tam tersi :D

      Haftanın bloğu olmak heyecanlı yaf :) Ben etkinlikte ismim yazdığında bile seviniyorum :D

      Sil
  21. Adsız18:51

    Kore Fenomeni bizim bitanemiz gerçekten :) Tüm yazılarını da özenle yazıyor ve fotoğraflıyor daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum queechan! çok sevindirik oldum ki ;)

      Sil
    2. Evet queechan! Hepsini çok titiz inceleyerek güzelleştirerek içine sindirerek paylaşıyor! Emeğine sağlık :) yorum için teşekkürler!
      Sen ne zaman yapacaksın :)

      Sil
    3. Adsız17:32

      En yakın zamanda :D Ben de diyorum korefenomeni beni neden her yerden sıkıştırıyor :D

      Sil
    4. Fenom ne diyorsa doğrudur Queechan :D

      Sil
    5. Sıkıştırmada üstüme yoktur queechan!, illaki kafama koyduysam olacak :)))

      Sil
  22. Bu ne guzel bir yorum ya bayildim eminim kore fenomenide bayildi eline saglik ben bir sure yazi koyamiyorum galiba yani bilemiorum tasarim degisirken bisey yapamiyorum sanki;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayılıp bayılıp ayıldım, ayılmam geç oldu makyajlailgili! bi toparlayamadım, etkisi devam ediyor :)))) tasarım değişince yap kaç gün sürüyor ki ;)

      Sil
    2. Bende tam oyle dusunmustum bak sen ayilana kadar yazdim bile:)

      Sil
    3. Makyajlailgili, yasağın kalktığı anda bekliyoruz senin de yayınını :)
      Teşekkürler yorum için!
      Umarım bayılmıştır Fenom da ama tahmin de etmiştir akıllıdır o kaçmaz ondan :D

      Sil
  23. Adsız20:34

    Çok güzel bir etkinlik düşünmüşsünüz ben de bu sayede sizi tanıdım ve takibe aldım. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olee!!! ne güzel, bizi takip etmeye devam et Nilgün aydın! hatta sende dahil olabilirsin etkinliğimize, ne dersin? biz sevindirik oluruz hani ;)

      Sil
    2. Hoş geldin Nilgün ne iyi ettin :)
      Çok seviniriz siz de yaparsanız!
      Darısı başımıza ;)

      Sil
  24. Ne güzel Blogger aleminde böyle bir dostluk kurmanız. Bozulmasın hic. Beni unuttunuz ama siz:(( Ben de yapacağım bu etkinliği. Hoşuma gitti. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni unutur muyuz Sevdican! yaaa sende ilklerdensin ki ;) Etkinliğe focuslandık pek gezemez oldum ben falan yaa :(((

      Sil
    2. Bir sevdicann var uzakta gitmesek de görmesek de diyorsun yani...

      Sil
    3. SEVDİCANN, Seni unutmak ne mümkün??? Olabilir mi? Bence olamaz :) O güzel bloğun unutturmaz kendisini!
      Geliriz gelmez miyiz merak etmeyesin senin bloğuna uğramamazlık nedir??? Olamaz :) Varsa uğramayan isim ver sen bana... :D

      Sil
  25. Süper yazmışsın canım ellerine sağlık. Kıskandım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çatlaa Dream! onca yazıya 6 kelam bende seni üç kelime ile tanıtmazsam gör :)))

      Sil
    2. Hahahaah Fenom alemsin :D
      Bak bir de seni tanıyor demek tanımasa yayına uğramayacak :D Kıskanç Dream :D

      Sil
    3. Aşk olsun he! Uğramıyor muyum ben yayınlara? Şu ara pek kafamı veremiyorum bloga :( Biraz ihmal oldu sanırım. Çatladım gerçekten ama :( Çok nispetmae gördüm sizi haha

      Sil
    4. Uğruyorsun da hızlan diye uğraşıyoruz, etkinliğe bi el atmadın ki :))

      Sil
    5. Hiç de gaza gelmiyor ki bu kız, ne yapsak :D

      Sil
  26. Bir ara bende okuyordum. İlginç yayınları vardı. :) Ruh ikizi olması ayrı bir torpil vermiş; mime. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonra bozdum mu, kalite düştü galiba :) evet, torpilin en babası :))

      Sil
    2. :D Fenom! Sende kalite düşer mi :) Safiye Yaşar Erdiger'in takibi arttı bence yoksa haşa :D
      Ruh ikizliği sayesinde anlatmak kolay oluyor evet yapmış olabilirim :D

      Sil
  27. Kıskandım mi ne münasebet elbette ki hayır. Yorum yazacak miyim tabi ki hayır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrr :))))

      Sil
  28. Daginigin yazdığı kelimesi kelimesine doğru olabilir. Bloga girdiğinde elin boş beynin boş çıkmıyorsun oda doğru ama beni daha çok seviyor tamam mı! ?!?!
    Hehehehe .... fenomenim... Blog dünyasına iyi ki girmişim dedirten can insanlardan :) seviyorum seni de blogunu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Analarım benim... duygusal, uykusuz analarım... elleri bağrında vefakar,cefakar analarım... :))) Ben de seviyorum ki sizi ;)

      Sil
    2. Fenomenim körle yatan misali olduk :)

      Sil
    3. olabilir, bulaşıcı oluyor melankoli modları :))))

      Sil
    4. İkinizi de çok ama pekçok seviyorum ben :))))

      Sil
  29. Çok tatlısınız ya kızlar , keyifli yazılarınız olsun biz de okuyalım:)) sevgiler.

    YanıtlaSil
  30. Çok tatlısınız ya kızlar , keyifli yazılarınız olsun biz de okuyalım:)) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hatice Hmm :)) siz de çok tatlısınız! Bitmesin sohbetimiz ;)

      Sil
  31. Kore Fenomeni, o bir tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülal :)
      'Fenomen bir tanesin sen' diye yayınım bile var :) çok haklısın ;)

      Sil
    2. Tabiii ben bi taneyim, sanatçıyım ben ben koskaca Koray Sargınım! dicem ama olmayacak :))) Teşekkür ediyorum Zülal ve Dağınık! sizler de bir tanesiniz ki hani nerde diğerleri :)))

      Sil
    3. Hahah Fenom :D Fenom Sargın :)))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.