16 Şubat 2016

YENİ BİR MİM: HAFTANIN BLOĞU ETKİNLİĞİ :)

Herkese merhaba!!!! Eyyy Sevgili Blog Alemi :)

Yeni bir Mim (Etkinlik) ile karşınızdayım: 

HAFTANIN BLOĞU!


 HAFTANIN BLOĞU ETKİNLİK RESMİ

Hem bir Mim hem de Etkinlik... Pamuk eller klavyeye...

Blogger dünyasına girdiğimden beri en keyif aldığım şey etkinlikler! Birbirimizle sürekli iletişim halinde kaldığımız ve heyecanın bitmediği etkinlikler... 

Hem beraber bir şeyler yapmanın heyecanını yaşamak, hem de sevdiğimiz blogları öne çıkararak onların da ziyaretini artırmak için böyle bir fikir geldi aklıma.


Etkinliğin kuralları şu şekilde: Her hafta bir blog seçiyoruz:
  • İster kendiniz seçin
  • İster takip ettikleriniz veya sizi takip edenler arasında kurayla belirleyin.
Nasıl seçeceğiniz tamamen size kalmış. Seçtiğimiz blog ile ilgili mini bir tanıtıcı yazı ve bloğu temsil eden resmi (veya benim hazırladığım yukarıdaki resmi) blog bağlantısıyla birlikte ana sayfamızda sağ üst kısımda yayımlıyoruz :)  

Başlık olarak diyoruz ki: 

"HAFTANIN BLOĞU: ....."

Bu yayını ister fotoğraf, kısa not ve ilgili link olarak yapın, isterseniz de kendiniz bir yayın yaparak sağ tarafta "öne çıkan yayın" seçeneğini kullanın. 

Bu kadar basit :) Bir hafta boyunca bu arkadaşımız bloğunuzda sağ tarafta yer alıyor :)

Sonrasında isterseniz bu etkinliği yapmak istediğimiz arkadaşlarımızı MİMLİYORUZ! Ben mutlaka Mimleyeceğim, onlardan da aynı şekilde bu etkinliğe katılmasını rica ediyorum :) Bunun dışında etkinliği beğenen arkadaşlar da olursa lütfen onlar da yapsın, bu şekilde birbirimizle olan iletişimimiz artıralım, yeni arkadaşlarla da tanışma fırsatı bulalım.

Sonra da kendisine sorarız:

"Nasıl? Ziyaretlerden memnun musun? Etkinlik faydalı oldu mu? Alp Er Tunga öldi mi?" şeklinde.. Çok beğenirse size bir tost ısmarlar belki kimbilir :)))

Etkinlik için belli bir süre düşünmüyorum, isteyen istediği kadar süre bu etkinliğe devam edebilir. Ben Junior (yoğunluğum) müsaade ettiği sürece bu paylaşımı yapmak ve her hafta sevdiğim bloglardan birini seçmek istiyorum. 

Ben Salı günlerini seçtim! Fakat, gün sınırlaması yok... İstediğiniz gün yayımlayabilirsiniz.

Bunu için ayrı bir yayın yazacağım ki bu yayın etkinliğin temeli olarak ayrı bir yerde dursun. 


Kısaca:


  • Her hafta 1 blog seçin
  • Blog bilgilerini sayfanızın sağında "HAFTANIN BLOĞU: ÖRNEK BLOG" diyerek paylaşın
  • İstiyorsanız aynı etkinlik için başka arkadaşları mimleyin


Haftanın Bloğu yayınlarını tek bir yerde toplayıp takip etmek/edilmek için de bu yayınları "Kore Fenomeni"nin Google Plus topluluğunda paylaşıyoruz.
Siz de duyurmak için lütfen orada paylaşın veya atladığımız bir yayın olursa lütfen uyarın biz paylaşalım :)

  

-------------------

TEKNİK YARDIM!
 
Peki sağ tarafa haftanın bloğunu nasıl yerleştirebilirim?

Bunun için 2 yöntem var:

1. Yayın paylaştıktan sonra "Kontrol Paneli"-"Yerleşim"e gelip sağ taraftaki widget'larınıza "Öne Çıkan Yayın" ekleyip (veya değiştirip) "HAFTANIN BLOĞU-..." yayınınızı seçiyorsunuz. Her hafta güncelliyorsunuz.

2. Yine "Kontrol Paneli"-"Yerleşim"e gelip sağ taraftaki widget'larınıza "Resim Ekle" diyerek, etkinlik resmimizi (veya bloğun resmini veya sevdiğiniz bir resmini) ekle diyip bağlantı olarak bloğun adresini yazıyorsunuz.


--------------

İlave Not:

Sevgili Cahil Okur'un uyarısı üzerine :) Özel bir resim daha tasarladım, istediğinizi seçebilirsiniz ;)

HAFTANIN BLOĞU ALTERNATİF RESİM :)

Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

74 yorum:

  1. Harika bir etkinlik özellikle sağ üst tarafta kalması cok daha iyi benim için. Çünkü kendimce haftalık yayın sinirim var (kendimce bir prensip) bundurumda yazmak istediklerimden Mimleri yayınlamaya fırsat kalmıyordu sağ üst köşeden mimlemek yayın Sayımı etkilemez bana uyar ;) düşiniyim bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlendin bile Okul ;)))) Düşün bakalım, sana en uygun nasılsa öyle yapabilirsin! İnanılmaz uyarlanabilir bir etkinlik :))) Beğenmene de çok sevindim!
      Haydi senden de bekliyoruz ;)

      Sil
  2. Şahane fikirmiş Dağınığım. Sevdim ve tuttum. Bu arada kötü bir haberim var sana.
    Maalesef Alper Tunga ölmüş guzzzum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahahahahahahah inan ciddi ciddi okudum "kötü haber mi?" diye :D Allah rahmet eylesin olacakla ölünceğin önüne geçilmiyor Hanımımmmmm...
      Mim'in önüne hiç geçilmiyooorrrr :D Mimlendin bile :))))
      Haydi senden de bekliyoruz ;)

      Sil
    2. Hanım hanım, nerelerdeydin sen yahu! en son tık tık mimini yaptın fııın sanki :))))

      Sil
  3. Gerçekten harika bir etkinlik. Blogların iletişimde olması için şahane gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ebrar! Sen de yaparsın değil mi :)

      Sil
  4. Süper Dağınık!cim, yaratıcılık akıyor :) hemen duyurup, yapacağım ki ;)

    YanıtlaSil
  5. Süper Dağınık!cim, yaratıcılık akıyor :) hemen duyurup, yapacağım ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen duyurduktan sonra kim tutar bizi ;)

      Sil
    2. her türlü takipteyim :)))

      Sil
  6. Süperrrrrr tuttummmm ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Cafe Tigris :))) Süper bir başlangıç yaptın zaten eline sağlıkkk :)))

      Sil
  7. Vaaay böyle üretken bloggerlara bayılıyorum anacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Poşetçim!!! Hazır üretilmişi ve mimlenmişi var hadi bakalım pamuk eller klavyey ;)) mimlisin senden de bekliyoruz ;)

      Sil
    2. ben de bi poşete ig den mimlendin diyorum, hatun hızlı ben kaplumbağa gibi yaaa :)))

      Sil
    3. Hehe :D Poşet süper :)

      Sil
  8. Süper bir fikir etkinlik Dağınık. Fırsatını bulur bulmaz ilk fırsatta bende katılacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen haftanın bloğu oldun bile Kitapçım :) yapmazsan olmaz ;)

      Sil
    2. vacip sana şu an, farza dönünce yaparsın kitapçı annem! alo fetva: feno :)

      Sil
    3. Haha :D Fenom süpersin :D

      Sil
  9. Mim'in ucunda tost mu var harika! İhtimal bile olsa harika :) Kura ile belirleme işi ilgimi çekti, Random, tecrube etmek istediğim bir siteydi. Bu sayede tecrübe de kazanmış olurum. Bir de Dağınık yukarıda sağda kullandığın resmi beğendim. Hareketli resim dizaynında tecrübem yok. Bir ara onuda öğrenirim artık... Mim için tebrik ediyorum :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :D evet Zülal hem de çift kaşarlı :D çok tatlısın :)))
      Kura da güzel bir fikir geldi bana da :) Seçmekte zorlanan arkadaşlar için özellikle, ya da senin gibi geniş çevresi olanlar için :))
      Merakla bekliyorum senden gelecekleri...

      Sil
    2. Teşekkür ediyorum :)

      Sil
    3. random candır can, işin içinden sıyrılamayanlar için -ben gibi- ideal seçim :)

      Sil
  10. Süper bir fikir hemen uygulayalım o vakit:)))

    YanıtlaSil
  11. Süper bir fikir hemen uygulayalım o vakit:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeeemmmmeeen uygula anne güncesi :) mimlisin zaten ;)

      Sil
    2. analara tolerans :)))

      Sil
  12. :)) Yaratıcı insanın hali baska. Tabi ki katılacağım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki katılacaksın Dream :D hele bir katılma ahhaa :D (blogta terör :D)

      Sil
    2. eeee Dream! dağıtacak ortalığı illa ki!!! Mim de bile tam isabet :))))

      Sil
  13. Ben geldim bloğunuza Dağınık anne! Ne tatlısınız siz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen bana senli hitap et Blana ;) Ben sana hemen sen dedim bile :D
      O senin tatlılığın... Samimiyet dozum fazla olabiliyor evet :D
      Hoşgeldinnnn :)) Ne iyi ettin de geldiiinn:)))

      Sil
    2. Aynı ben dimi Blana K! ruh ikizim hahahaha :)))

      Sil
    3. Evet Fenom'un izindeyim idolüm o :)))

      Sil
  14. aaa ben buralara bir yerlere yorum yapmıştımm! internetin azizliğine uğradı heralde güme gitti :D bazen oluyor nedense. derdimi de teşhisini de koydum hemencik :)
    '' ben de katılıcam ki hemen '' demiştiim.yineledim o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yinele yinele minikare! zaten Dağınık! ancaaa yineledikçe, yıllandıkça dönüp bakar, o tatları seviyor hahahhaaa :)))

      Sil
    2. Bırak bu klasik numaraları Minikare :D haha.. Madem House seviyorsun hemen olayım, full uğraş! Hayır, haftanın bloğu olmanla hiç alakası yok nereden çıkardın :D
      Yapman şart ;) Yaptın da zaten değil mi :)

      Sil
  15. Haftanın blogu olarak iadeye ziyaret için gelmiştim. Burada bir etkinlik varmış.:) Bende etkinliklerden yer almak isterim. Güzel bir blog güzel bir isimle bizlere paylaşımlarda bulunduğunuz için teşekkür ederim. Mimlenen blogu sağ tarafta en üstte yer verilmesi fikri çok hoş olmuş. Tebrik ederim başarılarınız daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Abdullah Tığ! Sizi gördüğüme sevindim :)
      Katılırsanız çoook daha çok sevinirim! Sadece belli kişiyi yazdım ama okuyan herkesi davet ediyorum! Bu etkinlikler sayesinde hem daha çok kaynaşıyoruz, hem de blogger'lar hakkında daha çok bilgileniyoruz :))
      Lütfen katılın!
      Güzel sözleriniz için de teşekkür ederim :)

      Sil
  16. On numara beş yıldız bir etkinlik olmuş yapmamak ayıp olur artık diye düşündüm ve en kısa sürede yapıcam :) hepinizi öptüm Çavçav

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gülşah :) Evet evet çok ayıp, yapmayanı şiddetle kınıyoruz bence de hemen yapılmalı ayıp edilmemeşi ;D
      Çavçav o vakit ;))

      Sil
  17. Çok yaratıcı, süper bir etkinlik hazırlamışsın. Seni çok çok tebrik ediyorum canım, emeğine sağlık. Eğer vakit bulabilseydim direk içinde olurdum ama şu anda zor... Bişeye başladı mı yarım da yapmak istemem. Umarım katılacağım günlerde gelir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, Renkli Mutfak çok teşekkürler! Vakitsizliğini çok iyi anlıyorum, biraz vakit gerektiriyor gerçekten ben de yetişmekte zorlanıyorum :)
      Yaparsan çok mutlu olurum, umarım fırsatın olur :) Miniğe öpücükler, ısırıklar!

      Sil
  18. Eveeet sizin kadar aktif bir blog kullunıcısı OLAMASAM DA bu etkinliğe katılmalıyım, katılacağım :) :B
    gülücüklü kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KATILMASININ TALHAAAA :D Aktif derken, aslında ne kadar vakitsiz yaptığımı bir bilsen :) Şu anda da öğle aramı adamış bulunuyorum :D
      En kötü 1 hafta değil de 1 ay kalır bloğunda sıkıntı yok ;) Zorlama yok! Ama etkinlik keyfi paha biçilemez yap hadi sen de ;))
      Senin de gülücüklerin eksik olmasın ;)

      Sil
  19. Beğendiğine sevindim Ause çok teşekkürler yorumun için :) Sen de yapsana (yaptıysan henüz görmemiş olabilirim özür :))

    YanıtlaSil
  20. Elinize sağlık, gerçekten de güzel bir etkinlik. Böyle etkinlikler blog yazarları arasındaki bağı oldukça kuvvetlendiriyor. Yakın zamanda aranıza ben de katılacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok mutlu oluruz Musa Özsarı :) Çok keyifle okuyorum Haftanın Bloglarını! Tanıyan insanlar tanıtınca daha güzel öğreniyoruz bloğu ve yazarını! :)
      Çok teşekkürler!

      Sil
  21. Merhaba dağınık anne,
    yeni blog açtım ve kazandığım yeni tatlı arkadaşlarımın çoğunda (renklimutfaksepeti de dahil aa o da buradaymış merhaba arkadaşım :) ) bu etkinlik vardı şansıma. hatta deeptone da bu etkinlik vasıtasıyla beni tanıtmış. Bütün oklar sizi gösteriyordu :) Ben de hemen geldim yanınıza. Benim gibi çömez bir blogger için bu etkinliğin ne kadar değerli olduğunu anlatmama gerek yok bile. Google plustaki topluluğa bir bakayım. Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin sefalar getirdin Demirkadın :) Çok sevindim güler yüzlü ziyaretine :)
      Deep'de görmüştüm seni ama ben sana gelemeden sen gelmişsin malum ben vakit yoksunu olduğumdan geç kalıyorum.
      Topluluğa ekleriz hemen seni de! Fenom'a söyleyelim! Katılırsan da çok seviniriz hiç yeniyim deme :) Öyle bir şart yok ;) Gönlünden kim geçiyorsa veya kimi tanıtmak istiyorsan yaz bize!
      Sevgiler, çok teşekkürler, tekrar hoş geldin :)

      Sil
  22. Alternatif resim için sonsuz teşekkürler :) Anneler hep düşünceli ve naziktir zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım toplum baskınızı giderebilmiştir Cahil Okur :D Beğenmezseniz söyleyin tekrar çalışayım ;)))
      Düşünceli ve nazik? Pek teşekkür ederim ;)))
      Etkinliğe tam gaz devam öyleyse...
      (Fenom da birazdan gelebilir yine resim için :D)

      Sil
  23. o alp er tunga öldü mü? ıssız ajun kaldı mı? riv neler kaçırdı? nakaratını söyleyen vatandaş olabilirim şu an. hatta oldum bile? olum ben neler kaçırmışım? kendimi uyuyan güzelin rekorunu kırmış gibi hissettim bir an, o da acaba uyandığı vakit ne oldu bu memlekete dedi mi? şu an ben diyorum. neler olmuş, bitmiş burada? çok soru sordum, evet. ama aklım feci dolu. harika bir etkinlik olmuş ki ama bu! bayıldım.
    gerçekten eğlenceli ama bir o denli de samimi. tüm blogların birbirlerini tanıması, yeni arkadaşları keşfetmesi için. ah, dağınık'ım, fikir mucidim, sherlock'um. neler düşünmüşsünüz siz böyle. bu etkinliğe katılacağım kesinlikle. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyuyan güzel halt etti Riv! sen de hayal olmaya yüz tutuyordun ki ses geldi, Aman Allah'ımm!!! OMG!sensiz olmaz zaten hemen bekliyoruz ki ;)

      Sil
    2. RİV sen kaybolma yahu! Gözlerimiz araya araya bir hal oldu bak neler yapıyoruz sensiz zevkli olmuyor gel hadi :) Alp Er Tunga ölmüş malesef Hanımım söyledi üzüldüm ben de :S

      Sil
  24. Etkinliklere gerçekten bayılıyorum. :) Hatta beni bugün (Demirkadın-Derya abla ve İnci Misali) mimledi. Hatta o sayede sizin blogunuza tanımış oldum. Çok hoşuma gitti. :) Yaratıcı fikirleri çok seviyorum. Hem eğlenceli hem de etkileşim açısından çok önemli. Fırsat bulur bulmaz bende katılmak isterim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Kısanın Güncesi ben de :) Etkinlik ve Mimler favorilerim! İletişim halinde olduğumuz, paslaştığımız, eğlendiğimiz aktiviteler bunlar :)
      Yaparsan çok çok mutlu oluruz! :) Yapman gereken basit, burada yazıyor, sadece ricamız tanıtırken biraz detay veya değişik bilgi de sunman ki o blogu senin gözünden görebilelim ;)
      Sen de haftanın blogu seçildin bile hayırlı olsun :D

      Sil
    2. Teşekkür ederim! Elimden geldiğince ayrıntılı bilgi vermeye çalışacağım! :)

      Sil
    3. Bekliyoruz Kısanın Güncesi ;) Gözümüzden kaçmasın bize de haber et olur mu :)

      Sil
  25. bayıldım bu fikire...

    YanıtlaSil
  26. Benim de bir süredir dikkatimi çekiyordu, demek kaynağı burasıymış :) Ben de yapmaya çalışacağım ^_^ sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Başak :) Evet kaynak burası :D
      Çok seviniriz yaparsan :) Çok eğlenceli oluyor biz çok eğleniyoruz :)
      Benden de kocaman sevgiler!

      Sil
  27. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizi de bloguna beklerim. Blogannem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Blogannem :) Anne dayanışması kaçınılmaz! Geldim ben de :)

      Sil
  28. bende haziran ayı itibari ile bu etkinlikte VARIMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  29. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  30. Çok güzel .. Hemen attım kendimi o etkinlik sayfasına katılmak için başvuruyu yap tim fenomen kabul ederse yupppppiii aranizdayim

    YanıtlaSil
  31. Çok güzel .. Hemen attım kendimi o etkinlik sayfasına katılmak için başvuruyu yap tim fenomen kabul ederse yupppppiii aranizdayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın Blog Yazarki :D Başvuruya gerek yok istediğin zaman haftanın blogu etkinliğine katılabilirsin ;)
      Seni de aramızda görmekten mutluluk duyarız, şu verdiğin coşku yeter :D

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.