26 Şubat 2016

MİM MİRİ MİMMMM: GİTMEK İSTEDİĞİM HAYALİ DÜNYA

BİR YER VAR, BİLİYORUM...
Bu Mim'i çok okudunuz biliyorum. Geciktim onu da biliyorum :)
İlk River'da görmüştüm ve "yapılabilir güzel" demiştim. Tabi Riv'in zihninden bahsediyorsak yayın dopdoluydu :) (Riv senin adresini ezberden yazan sayılı insanlardanım bence, onu fark ettim :))
Sonra Fenom mimledi beni... Artık olmazsa olmazdı bu Mim'i yapmak. 

Geç de olsa yazmak istedim.. 

Buyurun benim gözümden "Hayal" Mimi :)

 
1) Gitmek istediğiniz bir hayali dünya var mı?  Varsa neresi olsun isterdiniz?

Bu mimle ilgili gördüğüm her cevapta "evet ya olabilir" diyorum demek ki çok kararsızım :)
Ama tekrar düşündüm de, Çember serisinde bahsedilen bir yer var... Aslında oranın neresi olduğu kitabı bitirmeye yakın anlıyorsunuz... Herkesin neşe içinde olduğu yemyeşil doğa ve saflık harikası bir yer... Orası olabilir :) O hangi seri öyle? derseniz diye Kitapçı Annem'in bağlantısını ekliyorum. Henüz kendisi de bitiremedi o seriyi ama en azından bilginiz olur ;)

BİR YER VAR, BİLİYORUM...

2) Sevdiğiniz filmde/dizide hangi karakter olmak isterdiniz ya da kendi karakterinizi yazabilir misiniz?
Bir tane karakter seçmek zor. Sevdiğim karakter ve olmak istediğim karakter her zaman örtüşmüyor. Yine de seçmeye çalıştım (Kendi karakterimi yazmaya kalksam yayın uzar gider bitmez o yüzden ben mevcutlardan seçeyim): 

IRON MAN! TONY STARK!!!!! Benim adamım, bu karakter tam benlik :) 
IRON MAN!!!! CV'Mİ GÖNDEREYİM?

SHERLOCK olabilir. Dizisindeki de olur filmindeki de! İkisi de kabulüm! Ama kitaptaki karakter bana çok uygun değil.

WHY?


3) Sevdiğiniz bir romanda/masalda hangi karakter olmak isterdiniz?

ROBERT LANGDON (DAN BROWN SERİSİ) olabilir... 

BİLGİLERİ DE OTOMATİK OLARAK AKTARILIRSA CAHİLLİĞİM BİTTİ DEMEKTİR!

PAMUK PRENSES olabilir (evet itiraf ediyorum çok da uyuşmadı aslında bir de masal seçeyim dedim düşündüm düşündüm bütün kahramanlar köle, acılar içinde filan, bir bu aklıma geldi yazdım :) Yoksa prenseslik hayali ve ben?? YOK)

4) Gerçek hayatta başka biri olarak doğma şansınız olsaydı, kendiniz dışında kim olarak, nerede doğmak isterdiniz?

Sevinerek gördüm ki çoğu kişi kendinden memnun olduğuNU söylemiş. 
ben de o memnuniyet kervanına katılabilirim.

Ama derseniz ki "mutlaka birini seçmen lazım, kendin olamayacaksın", o zaman:
NİL KARAİBRAHİMGİL diyorum :)  

EVET, HER ŞEYİNİ ÇOK BEĞENİYORUM :)

Hayal dediğiniz zaman uçsuz bucaksız bir yolculuğa çıkarım! Bu yayın asla bitmez. 
Size ilk aklıma gelenlerden derleme yapmak istedim (IRON MAN ve SHERLOCK candır, o ayrı). 
Kimleri mimleyeceğim kısmını es geçmek istiyorum çünkü belirttiğim gibi çok geç kaldım, çoğu kişi yapmıştır.
Bu sebeple eğer okuyup da yapmak isteyen olursa mutlu olurum :) 
Herkese mutlu hafta sonları! 
Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

51 yorum:

  1. :))) Nil'i ben de çok severim. Sherlock serisini bir ben mi izlemedim acaba diye düşünüyorum artık :) ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek değilmişsin ama azınlıksınız bence Dream :D

      Sil
  2. Açıkçası ıron man filmini çok sevmemiştim ancak play store da bir oyunu vardı o oyunun hastası olmuştum. Sana tavsiyem eğer ıron man i çok seviyorsan o oyunu oyna :) adını direk böyle yaz çıkıyor zaten . Ve dramella merak etme ben de izlemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten sevmedin mi Edep Ya Hu :)
      Benim ios ama hemen arayacağım bakalım var mı?
      Nasıl izlemezsin Sherlock'u da :D Hem Sherlock izleme hem İron Man'i sevme :D Olmadı olmadı bak bence ilk fırsatta izlemelisin onu da :))))
      Teşekkürler yorum için, mutlu oldum! Sevgiler :)

      Sil
    2. Sherlock'u izlemek çok istiyorum inşallah derslerden zaman kalırsa izlerim :) bu arada ne demek böyle keyifli yazılar yazdıkça ben heepp buralardayım ;)

      Sil
  3. langdondan sonra pamuk prenses iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha :D Demirkadın sırıttı değil mi :) Öyle bir hayranlığım yok aslında da, bir de masal seçeyim dedim.. Düşündüm düşündüm masallarda adam akıllı karakter yokmuş :D Baktım yine en iyisi bu :)
      Evet çok sırıtmış :D

      Sil
  4. langdondan sonra pamuk prenses iyiydi :)

    YanıtlaSil
  5. dedıgın gıbı hayatl dnyası olunca ınsan hayalden hayale atlıyor. bu mımı ben yapmadım ama benım oyle cok fazla hayallerım de yok kı ;( soyle peter pandakı olmayan ülkeye gıdıp güzel seyler dusunup dusundugum tum güzel seylern olmasını ısterım kı bu mumkun degl. En ıyısı ben bu dunyada ıyı calısıp cennete gıdeyım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En doğrusu Bize Her Yer Okul :)) Hayal hayal nereye kadar yine gözümüzü açtığımız yer burası değil mi ;)
      Yine de 4 başlık var, belki denersin ha ;))

      Sil
  6. Ironman harika gerçekten Dağınık!! :D Robert Downey mikeemmmel :D Sen de IronWoman olarak adını tarihe yazdıracaksın :D
    Çember serisi deyince, ben de o serinin iki kitabı var ama ilk kitabından mı yoksa sıfırıncı kitabından mı başlasam bilemediğim için öylece duruyorlar :D Kitapçı Annem'e bir göz atayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salıncak! ROBERT DOWNEEEEEY :D HAHAHA Man de oluruz artık napalım girdik bu yola bir kere! Şimdi bayan için özel kostüm tasarla filan :D
      Kitapçı Annem'e de yazdım ve sonra senin için tekrar kontrol ettim, cevap veriyorum: "SİYAH"ı okuyacaksın! 1.KİTAP! Rengi yeşil ama adı SİYAH :)
      Do you copy :D
      Çapraz sorguya alacağım söyle bakalım ismi ne? rengi ne? kaçıncı kitap :D

      Sil
    2. Hemen cevap veriyoruuum :D Rengi yeşil ammmaaaa adı Siyah olan, çelişkide kalmış kitapla başlayacakmışım :D Eve gittiğimde yanıma alırım, maalesef o seri yanımda değil :D Teşekkür ederim Dağınık! :))

      Sil
    3. Tamam Salıncak! Aferin otur 100! Sen en iyi öğrencimsin :D
      Tamam eve gidince hangi kitabı alacağını biliyorsun artık :D

      Sil
  7. o başlığın sevimliliğini ben yerim ki ımaaa :))
    ay nil karaibrahimgil dedin beni bitirdin. Bayılıyorum duruşuna o duru güzelliğine ^.^
    yıllara meydan okuyor, 50 yaşında da olsa o benim gözümde özgür kız olarak kalıcak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma Komşum! Sırf güzellik, duruş, doğallık da değil.. Öyle herkes olmayı istemem ben ama her haliyle Nil olabilirim :D Çok yabancılık da çekmeyeceğimi düşünüyorum nedense?

      Ah keşkem ah keşkem.. 50 yaşına geleceğim de onun gibi olacağım? İşte o yüzden direkt o olmak daha garanti geldi :D Ben beceremem! Belki sen yaparsın ha ;)

      Sil
    2. Bence en güzel kişiyi seçmişsin (vallahi billahi torpil yapmıyorum). Dove reklam hikayesini dinlemiştim yıllar önce o reklam için şarkı yazdığını anlatırken o kadar içten ve yaşayarak anlatıyor ki şarkılarını dinlerken o hissiyat geçmiştir hep.

      Kitabını bi fırsat bulup alsam hemen okuyacağım. Şimdilik gençliğime sevgilerimleyi dinliyorum ;)

      Sil
    3. Benim olmazsa olmazım 'samimiyet' akıyor kesinlikle :))
      Torpil mi? Ne torpili? İnsan komşusuna torpil yapar mı? Yapmaz, ben şahidim!

      Dinle dinle.. Hatta paylaş bizimle :)

      Sil
  8. Nil karaibrahimgil güzel tercih bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Naz :) Her anlamda beğendiğim sayılı isimlerden :)

      Sil
  9. oyy nil karaibrahimgil gerçekten çok tatlı ve güzell :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem tatlı, hem güzel, hem garip bir beyin, hem cici, hem becerikli, hem sempatik, hem.... :D Teşekkürler Merve :)

      Sil
  10. Pamuk prensesi sevdim :) Ben de piglet olmak isterdim sanırım, çok saçma bir insanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Blana! Pamuk Prenses gibi mantıklı bir karakter varken Piglet :D ahahah
      Çok tatlısın :) Piglet iyidir ;)))
      Ol kimi istiyorsan serbest! Sen yaptın mı? Yapsana sen de :) Ben sona kalanlardanım malum :D

      Sil
    2. ah ahh hayaller gerçekler diyorum size ben :)))

      Sil
    3. Neden ben azıcık pembeye boyandım mı benziyorum bence Korefenomeni :-P

      Sil
    4. Evet Fenom bence de! Pembeye boyama konusunda Blana da uzman zaten! Ondan sonra 'Piglet de kimmişşşş???' Der hava atarız :D
      Vazgeçme sen Blana! Güveniyorum ben sana :D

      Sil
    5. Yaaa hayallerim de piglet değilsin Blana K! sade ve derinsin bi kere, pembe ne yaaa :)

      Sil
    6. Haha :D Fenom rahat bırak kızın hayallerini :D Sade ve derin piglet belki o :D

      Sil
  11. Dağınık!!! bu mimi göreli baya oldu, sayfalar açık yorum yaptım sanıyorum ya değilse oh ooo yani :)))
    iron man ve pamuk prenses bu nasıl kontrastlıktır :))) sherlock tam sen ama bence iron manı ben kapayım diyeee :))))
    Nil hııımm!!!
    şu yere bi bakatım kitapçı anneme ışınlanıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fenom bu etkinlik sonrası ikimiz de dağıldık sanırım ;D hadi ben neyse de sen de dağıldın yahu ;D
      Ya pamuka bir açıklama yapayımm ben en iyisi, öyle bir hayalim yok, bir masal kahramanı seçeyim dedim en mantıklı o geldi :D
      Sherlock da Iron da verilesi karakterler değil! Ama seninle paylaşabilirim bak ;)
      NİL! Evet itiraf ediyorum :D

      O yer güzel bir yer :)

      Sil
    2. Benim dağılmamın nedenini biliyorsun, fake ev anası rolünü kaldıramadım :))))

      Sil
    3. Demek toplum daha buna hazır değilmiş Fenom özüne dön sen gel buraya artık :D

      Sil
  12. Sherlock dan sonra sen de bir pamuk prenseslik olduğunu anladık artık itiraf et:)!

    YanıtlaSil
  13. Sherlock dan sonra sen de bir pamuk prenseslik olduğunu anladık artık itiraf et:)!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın hiç de alakam yok Güncem ;D Bir tane de masal kahramanı olsun dedim baktım bütün hatunların hayatı kölelik vs ızdırap ;D En uygun pamuk prenses geldi yazdım yoksa mantığıma çok ters :))) ben bu açıklamayı yazayım en iyisi bilg başına geçince ya da sileyim :D

      Sil
  14. Kendim dışında kim olmak isterdim sorusu ne kadar zor.. Düşünüyorum da çok zor.. Yok hala bulamadım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Renkli Pasta Sepeti? Kimsenin hayatını birebir yaşamadıkça yorum yapmak? Görünenle karar vermek? Hem zor hem de gereksiz bir uğraş bence :)
      Şükür ve mutluluk en güzeli ;)

      Sil
  15. o çemberi aklıma soktun dağınık, özellikle bu yazında nasıl merak ettim seriyi anlatmam. var olmayan ülkeden bir köşe gibi. gerçi... her kitabın bir var olmayan ülkesi olmuyor mu? tony stark; şayet bir gün film karakterleri beyaz perdeden çıkıp gelirse tıpkı kahirenin mor gülü filminde ki gibi, tanışmak istediğim kişilerin başını çekiyor der(dim) ki; burada sen varken tony kim oluyor? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rivim :) Bir numaralı serim diyemem ama özellikle bu dünyayı senin seveceğini düşünüyorum :) Bakalım, sevmezsen de boşver haber verirsin ilk kitaptan sonra :D
      Ah Tony Stark ah :D Aaaah ah :)
      Değil mi? Benimle tanış yeter Riv :D Hem Sherlock, hem Iron :D amaaan!

      Sil
  16. Hayallerin geç kalmisi olmaz :) mimlere yetismek zor oluyor bu aralar siklasti sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Derya yetişmek çok zor daha listemde var :) Yavaş yavaş artık :D

      Sil
  17. Ay çok keyifle okuduğum bir yazı olmuş :) Bu arada SHERLOCK ile özdeşleştirdim sizi. izleyince aklıma geleceğiniz kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sherlock ile özdeşleşmek? Bu nasıl güzel bir yorum Renkli Vitrin ;) Beni de rengarenk yaptın :D
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  18. İlk sorunun cevabı için Kitapçı Annem'e...
    Pamuk Prenses masal karakteri cevabına hiç takılmadım. Benim takıldığım nokta 2 ve 3. soruların yanıtlarının neden kadın karakterler olmadığı yönündeydi. İron Man, Holmes, Langdon...
    Şu işlerimi bitirince bir tane de ben yapacağım: Mimliyim. Bakalım benden hangi cevaplar gelecek.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülal :)
      Aslında Kitapçı Annem de daha okumadı ama kitap hakkında bilginiz olur en azından :)
      Bence de takılma Pamuk'a, bir anlık dalgınlığıma geldi yoksa hiç alakam yok cidden :) (İzin ver açıklayım :D)

      Evet yahu benim sevdiğim karakterleri hep erkek yapmışlar? Çok bir karşılığını bulamıyorum kadın olarak? Var mı ki? Fringe'de Olivia vardı ama yok o çok itici... Sherlock Holmes filmindeki Irene belki? Bilemedim :)

      Sen işlerini bitir, sonra yap bizim mimlerimizi :) Senden gelecekleri keyifle bekliyoruz :)

      Sil
  19. Adsız14:35

    DİKKAT MİMLENDİN !! :D

    YanıtlaSil
  20. Adsız13:06

    Yeni Zelanda.. maymunlarla 2 yıl.. emekli olunca..
    insansız yaşam alanı..
    gerçek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Gerçek" diye seni tanımayanlara yazdın sanırım Syrakusa, yoksa ben bir an bile tereddüt etmedim :)
      Sana da "İnsanlar Cehennemi" diye film yaparız döndüğünde :D

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.