28 Şubat 2016

RİV007 :)

RİV007
En son ne zaman mektup aldınız? 
Görür görmez heyecana kapılıp açmak için sabırsızlanıp 'nasıl düzgün açabilirim' diye yollar deneyip. Üzerinde şirin mi şirin bir el yazısıyla, yanınızda konuşuyor gibi samimi kelimeleriyle, hiç üşenmeden yapılmış tatlı mı tatlı çizimiyle :) 
Benim tatlı ajanım RİV007'den gelen paketten bahsediyorum tabi ki! 
Bana yıllar sonra mektup heyecanı yaşattı. Nasıl okuyup bitirdim o mektubu bilmiyorum. Geçmişe gittim:
Mektubu heyecanla gönderdikten sonra 'ulaştı mı acaba' diye geçen en az 1 haftalık süreler.. Sonrasında da 'ne zaman cevap yazar' diye beklenen posta kutusu takipleri? O da ne? Posta kutusunda beyaz bir şey var! YAŞASIN! :)


Rivim, tatlı ajanım, gepgeniş yürekli genç arkadaşım bana neler yaşattın :) 

Biliyorsunuzdur Riv bir çekiliş düzenledi: yayın burada. Ama öyle 'şunu yapın bunu yapın ordan paylaşıp burdan geri dönün' tarzı bir şartı yoktu. Haberi bile olmadan katılanlar oldu :)
Dedi ki: Ocak ayı itibariyle yapılan yorumların hepsini kattım çekilişe! Kitap göndereceğim...
Yani bir yorum bile yaptıysanız listedeydiniz! 

Tabi bloğunu zaten çoktan ele geçirmiş çenesi düşük bir ana olunca biraz fazla hakkım olmuş olabilir :) Ama inanın çekiliş yazısına çok yazmamaya çalıştım yoksa beni yazıp beni çekmesin diye :) 

Tabi kendisi de dayanamadı ve 2 ayrı kişiye 2 kitap gönderdi :) 
İşte o talihlilerden biri benim! Çekiliş sonucu da bu sayfada
Diğeri de yine genç arkadaşlarımızdan: Esra :) 

'Aaa haberim olmadı' derseniz üzülmeyin Riv bu çekilişe devam edecek :) Takipte ve yorumda kalın ;)

Kargomun geldiği gün masamda güzel mi güzel bir paket vardı! Hediye paketi yapılarak kargolanmış :) Düzgün açayım dedim ama kargo yazıları sebebiyle beceremedim onun fotoğrafını koyamadım. 

Sonrası paketim şu şekilde: 
HIM HIM HIM...
Bir de not yazmış şirin ajan :) Bitti mi? Hayır, kağıttan bir martım bile oldu ;)
Tabi iş yerindeki havamı anlatmayım: 'Tabi canım benim dostlarım hep böyle, aaa size bir şey gelmiyor mu?' Filan ;D 

Rivcim, şirin ajanım, ne yazayım inan bilemiyorum! Bana yaşattığın duyguların tarifi öyle yayınla anlatılabilecek gibi değil :)
Senin gibi geniş yürekli, ruhu Tardisle 70'lere gönderilmiş, ekstra kibar, ekstra düşünceli, her bir yorumu bizim "yayınlar" düzeyinde, çok becerikli bir İkizler burcuyla tanıştığım için çok mutluyum inan :) Aileni kıskanıyorum; Umarım benim junior'ım da senin gibi harika bir evlat olur :)

KEYİF KEYİF KEYİF...
ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM! 
Keyfin, şansın, huzurun bol olsun! Sağlık yakanı bırakmasın :)
SENİN DE YÜZÜN HER DAİM GÜLÜMSESİN GÜZEL İNSAN :)

-------------------
Yayınımı bitirirken, kendisi hakkında daha önce yazdığım ajan yazısını buraya tekrar ekliyorum :)

"Riv bizim blog camiasının en gizemli blogger'ı :) Sizi habersiz takip ettiyse bulmanız çok zor! CIA, FBI hepsi peşinde ama ııı ıh! Bulamazlar ;D anca sizinle iletişime geçerse, hehe :))) Ama vazgeçmeyin ve bulun harika bloğunu ve dip köşe yazılarını!
Yazılarını bırakın her yorumu ayrı bir yayın ;)))

Tamam tamam söyleyeceğim gelin toplaşın: 
Riv aslında River! O da aslında Mürekkep İzleri bloğunun sahibi :) Ama bloğunun ismi merahilpeymayazgilari

Bu arada Riv'i de anlatan bir yayına doğru gidiyorum, sanırım gittim :D 

Ve bütün sırları açıkladığım için benden 5 gün haber alamazsanız polisi arayın..."
Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

35 yorum:

  1. Adsız14:34

    DİKKAT MİMLENDİN !! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarıya bak amanın :D bakayım neymiş :)))

      Sil
  2. Cuma günü postaneye gittim bir şey bozulmuş ne olduğunu bilmiyorum iste cahillik kod takibi nedir onu istediler bilmediğim için alamadım pazartesi alacağım maleesef ama ne kadar yalvardım bir bilseniz postahanedekilere ama yok kaç kişiyi geri çevirdim dedi adam ve ben garip
    Almadım :(
    Pazartesi alacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzüldüm cnm ya ;( postane böyle işte malesef! Kaç kez işlem yapmadan döndüm :) benim direkt adrese geldiğinden aldım.
      Umarım sorunsuz alırsın pazartesi :)
      Şansın devam etsin hep ;)

      Sil
  3. Çok şirinmiş gerçekten :) Riv çok güzel çiziyorsun bu arada. ve ben haaalaa Depp bekliyorum :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlendin bu arada :)

      Sil
    2. Riv öyle bir Depp çizer ki Depp kendinden utanır çizim gibi olmaya çalışır Dream :D Eminim ilk fırsatta çizer ben de merak ediyorum :)
      (Mim mi? Aaaa mim evet mim?)
      Sen yaptın mı bakayım mimini :D

      Sil
  4. bloggerların en gizemlisi + yorumların kraliçesi + ajan 007 :))) Ayyy nasıl sevindim, mutluluğunuza ortak olmak bile bir o kadar keyifli ki! İkinizin yürek genişliğine de hiç sözüm yok ki, kalır yanı da yok!!!! Riv çok düşünceli, ince ruhlu, naif cimcimemiz ki!!! Farklı havası var, tılsımlı bişi bişi.. adını koyamıyorum, iyi ki tanışmışım ama ilk ben tanıdım sanki - havam batsın hahahahaa!!!-- Dağınık! ruh ikizim olduğun için sana övgüler yağdırmayayım, ayıp olur haniii :)))) Güzel yürekli yaratıcı insansın en azındn bende olmayanlara değineyim azcıııııııkkk ucundan :))) Mektuplaşın siz hee arada böyle ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun yorumlarına üye olacağım ben Fenom :D Site yetmeyecek :)

      Aha bana da yazmış cnm ruh ikizim ;*

      Evet evet yazışalım bence de! Hatta görüşelim, sevgi yumağı olalım..

      Sil
    2. Sen her yerde aktif ol ruh ikizim, kimse tutamaz seni!

      Sil
  5. Ne tatlıymış bu blogger, ben de gidip bi bakacağım :)
    Mutlu okumalar Dağınık Anne! Kitap en güzel hediye :) Mektup... Çok heyecanlıydı gerçekten, anlamlıydı. Artık çoğu şey çok kolaylaştı ve o kadar da değersizleşti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Riv çook ama çok tatlıdır Blana senden tatlı olmasın :D
      Aynen bir de mektupla gelen kitap? Paha biçilemez :)
      Evet çok haklısın. E-mailler çıktı ne hale geldik her şey elektronik.. :(

      Sil
  6. i love you RİV ! i love you RİV ! :))))) Ne tatliş bir insansın sen yaa ^^ ♡ Dağınık anne güle güle okuman dileğiyle ^^ Azcık kıskandım :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I love her too I love her too Merve :D Sen de iyi bilirsin nası şeker di mi :)
      Ama sen de az şeker değilsin bence :D
      Çok teşekkürler! Sana da çıkar, olmadı göndeririz merak etmeyesin ;)

      Sil
  7. Mektup yazmak, mektup almak.. ne güzeldi o yıllar. şimdi bizim çocuklar bilmez böyle şeyleri..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Pasta Sepeti! O heyecana döndüm yine.. Her gün posta kutusu kontrolü, gitmiş mi korkusu, o el yazısıyla duyguları çözme, karalamalar..
      hey gidi.. Hala saklarım :)

      Sil
  8. mektup mu o da ne diyorum bazen... ne bana geldi ne de ben gönderdim yeni nesil olmanın dezavantajları :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Edep Ya Hu, bir kez bile olsa o heyecanı yaşamış olmanı isterdim :) Ama olsun, şimdinin de ayrı avantajları var. Bloglar yoktu mesela :) Her şey değişiyor değil mi? Tşkler yorum için :)

      Sil
  9. ah süpermiş. yalnız en son senin yazdığına da çok güldüm cia fbi peşinde olan kısmı. gidip bakayım hemen federallere görükmeden :D güle güle oku kitabını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha Demirkadın :D Riv benim ilk takipçilerimden yine, ara ara bulamıyorum hiçbir yerde :D Neler yaşadım bir bilsen :) Sonra baktım ki Riv aranılmaz yaşanırmış hahaha :D Yorum yapmasaydı hiç takipleşemeyecektik, haksız mıyım ama :D
      Gizlice bak gizlice! Yoksa seni öldürmek zorunda kalabiliriz :P

      Sil
  10. çok şanslısın ayrıca RİV çok merak uyandırıcı vuuuv :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gizli Yetenek :) Şansım devam etse ne iyi olur değil mi :D
      Hem de ne merak, gizemli ajan :)

      Sil
  11. Bazen kimileri için ufak bir ayrıntı, bizim için en önemli şey oluyor. Kazandığımız hediyeden çok, yanında düşünülüp yazılmış sürpriz bir nota daha çok sevinmemiz de ondan. Ne mutlu ki hala, Riv gibi düşünceli ve nazik insanlar var.
    Bu arada kapmışsın Sherlock Holmes'ı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Hanımım :) Hiçbir kitapçıdan böyle güzel mektuplu ve el yapımı martılı bir kitap alamayız ;D
      Riv çok ince ve düşünceli gerçekten bu zamanda :)
      Hehe.. Bensiz Sherlock anlamsız :D

      Sil
  12. Özenle yazılmış bir mektup gibisi var mı? İlk cümleyle daldım gittim. Mektup yazasım geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de zarfı görür görmez daldım ve çok duygulandım Mehtap :)
      Hoşgeldin! Teşekkürler!

      Sil
  13. Mektup.. Çok severim. En kıymet verdiğim şeylerden birisidir. bir çok kimse tarafından unutulmuştur. Unutmayan kesim ise yaşatacak kimse bulamıyor. Postcrossing aracılığıyla kartlaşıyorum zaten bilirsin. Birkaç arkadaşımla da kartlaşıyorum. Seviyorum bu duyguyu. Aslında böyle de bir etkinlik başlatasım var ama katılım ne olur bilemediğimden başlatamıyorum maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanki yaptın etkinliği Kestanem ;D yoğun zamanda gördüm yayınını ama yorum yapamamıştım gitmemişti? Kim olduğunu da hatırlayamamışsın gücüme gitti :D haha..

      Sil
  14. Riv ne kadar da ince düşünmüüüş! Mektuplaşmayı hiç yaşayamadım ben maalesef, yaklaşık altı aydır yakın arkadaşımla birbirimize mektup yazıyoruz ama elden teslim ediyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salıncak çok tatlısın :D elden teslim de olsa mektup mektuptur özeldir :))
      Hiç yaşamamış olman üzücü. İsterdim posta kutusu heyecanını yaşamanı ama sizin de yaşadığınız harika şeyler var :) her dönem ayrı güzel :)

      Sil
  15. açıkçası tam olarak ne yazsam bilemedim. uzun uzun düşündüm, çünkü bu yazıya baktıkça yüzümde kocaman bir gülümseme oluşuyor inanılmaz derecede mutlu oluyorum. gönülümden en az bu yazı kadar içten ve güzel bir şey yazmak geldi. up uzun, biraz destanımsı. lakin sanırım bunu başaramayacağım zira, hiçbir an bu tarz yazılarda iyi olmayı başaramadım. galiba kelimelerle aram fazla iyi değil, fazlasıyla sıradan biriyim. lâkin bu sıradan kız sana kaç gündür ne yazsam, ne desem diye içini yiye yiye şunu söylemek istedi dağınık. bu güzel sözlerin için çok ama çok teşekkür ederim. fazla bir şey yapmadım, hatta fazla değil hiç bir şey yapmadım. yalnız gönlümden geçenlerdi ki, bundan mütevellit hiçbir şey yaptığımı söyleyebilirim. hayır, mütevazilik değil. bazen çevremdekiler bunu diyor, mütevaziliğe dem vuruyorlar ama gel görki mütevazilik değil yaptığım. aksine içimden geçeni diyorum. tıpkı senin gibi ve diğer arkadaşlar gibi. buraya ayrı ayrı yorum atmış her bir arkadaşıma da teşekkür ediyorum. burada tanıştığım her bir kimse benim için çok kıymetli oldu. şu aralar fazla vakit bulamasam da son yılımdan ötürü, bloggera her girdiğimde hep "acaba ne yazmış" derim. hatta arada bir kaçamakta yaparım tek aklıma gelen bu sualden mütevvelit. benim için hoş bir kaçamak olur burada yazılanları okumak. tıpkı insanları rahatlatan şu bol hatırlı kahve molaları gibi.

    haa bu arada sherlock'um, dağınık'ım. bu denli güzel bir yazıya geç yanıt yazdığım için affola.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman da aman Riv! seviyoruz seni ki!!! Eksik olma, müsait olunca acısını çıkartalım bu hasretin :)))

      Sil
    2. Riv! Şirin ajanımmm :)) Okul her şeyden önemli lütfen zamanını ikinci planda ayır bize ;) sana ne desem bilmiyorum inan :) mesela şizofreni teşhisi mi koysam ;D kendi farkında varamama sendromu mu desem :D var mı böyle bir sendrom yoksa yaratalım :)
      Sen o vakitsizliğinde bir de bana martı yapmışsın ya :D gerisi boş gerisi hikaye! O kaçamaklarında da olsa ismini görmek isterim buralarda :)
      Çok seviliyorsun!
      Yüreğinin örtülmemesi dileğiyle...

      Sil
  16. ne tatlıııı yaaaa :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.