5 Ocak 2017

EN İYİ ANNE, ÇOCUK VE KADIN BLOGLARI


Hızlı AdamEn İyi Anne, Çocuk ve Kadın Blogları'nı listelemiş. Listede sevdiğim ve beğendiğim başarılı isimlerin yanında kendi ismimi de görmek beni çok mutlu etti. Harcanan emeklerin profesyonel bir göz tarafından incelenmesi bizi nasıl mutlu ediyor biliyorsunuz. 
Tüm arkada
şlarım adına da kendisine teşekkür ediyor, hem blogumda yer almasını istediğim için hem de bakmayanların ziyaret etmesi için linki paylaşıyorum :)


Bu güzel yoruma vesile olan dostlarıma da ayrıca çok teşekkür ederim!
Güzel ziyaretleriniz eksik olmasın sayfamdan ;) 



Hızlı Adam’ı hepimizin tanıdığını varsayıyorum ;) Bulunduğu her platformda bizim için çok faydalı içerikler üretiyor ve tüm tecrübesini paylaşmaktan çekinmiyor! Profesyonelliğin vazgeçilmez ismi! Hala tanımayan varsa bir bakın derim 👀... 

Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

41 yorum:

  1. İnceleyeceğim şimdi :)Sağolasın :))

    YanıtlaSil
  2. Adsız20:30

    Aaa başarılarının devamını dilerim güzel anne☺ tebrik ediyorum seni 💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Simlii <3 Benden de kalp :)

      Sil
  3. Dağınığım o taç sana çok yakışmış kutluyorum seni bencede o liste sensiz olmazdı 😍. Minnakımızın biricik annesi okunduğu gibi yazılan ve yazıldığı gibi okunan tatlı güzel anne seni çok seviyorum 😀❤💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Zehram <3 Morallerin de olmasa ;) Ben de seni çok seviyorummmmm süper anne <3 <3

      Sil
  4. Boş başarıların olur umarım gelecekte de! Yürekten tebrik ediyorum Dağınık Anne! ❤

    YanıtlaSil
  5. Marka Hocam'da yazılan ifadeler çok hoşuma gitti Dağınık Anne, Hızlı Adam'a da uğradım dolaştım biraz. Tekrar tebrik ediyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir işi yarım yapmazsın zaten Zülalcim ;) Süper insan! Çok ama çok teşekkürler hep yanımda olduğun için <3

      Sil
  6. Tebrikler. Benim de henüz çiçeği burnunda kişisel bir blogum var. Mcdrgnblggr blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu ve diğer sosyal medya hesaplarınızı takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler...

    http://ikikatmavi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, geldim ben de! Sevgiler

      Sil
  7. tebrikler blogunuzu yeni keşfettim bende beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldim gördüm kazandım Kahveli ;) Teşekkürler

      Sil
  8. Təbriklər. Uğurlarınız daim olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  9. Buradan tebrik edememiştim canım , hak ettiğin bir sonuç tebrikler. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hatice hnm, sizden duymak büyük keyif ;)

      Sil
  10. Hızlı Adam:

    Merhaba Dağınık Anne, bloglarım hakkında güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Ayrıca hazırladığım listede güçlü bir içerik oluşmasına sebep olan bloğunuz için de yeniden tebrik ederim.

    İyi bloglar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tekrar teşekkür ederim hepimiz adına Hızlı Adam ;) Ayrıca nazik yorumunuz için de :)
      Hepimize iyi, keyifli, huzurlu bloglar ;)

      Sil
  11. Hepinize ayrı ayrı çoook ama çoook teşekkür ederim :) Sevincimi paylaşabileceğim dostlar olması beni çok mutlu ediyor <3 Güzel yorumlarınızla birlikte blog oldu zaten burası :)

    YanıtlaSil
  12. Aklılma düştün bakayım istedim.
    >Bu yayyını kaçırmışın güzel ,akıllı ,genç annelerden birisin sizlere her zaman teşekkür borçluyuz.
    Tebrik ederim fazlasıyla layık olduğun bir övgü tebrik ediyor,o güzel yavruyu ve seni öpüyorum.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım öğretmenim ❤️ Sizden bunu duymak nasıl mutlu ediyor! Çok çok teşekkür ederim! Geç dönüş için affedin nolur!
      Çok özledim.
      Unutulmamak çok güzel :)
      Biz de sizi çok öpüyoruz!
      Saygılar bizden ❤️❤️❤️❤️❤️

      Sil
  13. Yazma yeteneklerinden de gerçekten ilham alıyorum. Blogunuzdaki düzende olduğu gibi. Her neyse, güzel ve kaliteli yazıyı konu olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ziyaretiniz için.

      Sil
  14. Doğal olarak, size web blogunuzda bir köprü sağlayacağım. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  15. Makalelerinizi daha fazla okumayı çok isterim çünkü başka hiç kimsenin sağlamadığı harika bilgiler sunarlar.

    YanıtlaSil
  16. Böyle ayrıntılı ve düşünceli bir yazı yazmak için zaman ayırdığınızdan dolayı teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel bir yorum için ben teşekkür ederim!

      Sil
  17. güzel liste : )
    ilerleyen zamanlarda belki kendme yer bulabilirim bu listelerde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler; fark edilmek çok güzel...
      inşallah, bekliyoruz ;)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.