9 Ağustos 2017

MİM MİRİM MİM: SATIR ARASI MİM #1

https://aynahikayesi.blogspot.com.tr/

Aramıza iyi ki gelen enerji deposu sevgili Aytül (blogunu kıskanarak okuduklarımdan) ilk mim yazısında beni de unutmayıp mimlemiş ve çok mutlu etmişti. 
Mimleri geç yapmanın bir avantajı bu mimleri yeniden yaşatmak oluyor :)
Bir süre paylaşılmış ve bırakılmış mimlere yeniden hayat veriyorum (gecikmem için başka nasıl bir bahane bulabilirim bilemedim :D).

Gelelim mime. 
Blogumuz ile ilgili sorulardan oluşuyor. 
 

1. NASIL BLOG YAZMAYA BAŞLADINIZ?
Arkadaşım Organikçizer'in bloğundaki minik düzeltmelerle (malum imla takıntılıyım) uğraşırken kendimi bir gün blog açmış buldum :) Blog açma sebebim kendisidir. Birbirinden güzel çizimlerine göz atmak isterseniz blogu şurada: Organikçizer

O kadar çok ilgi alanım ve paylaşabileceğim konu var ki... Keşke daha önce vakitliyken girişseymişim bu işe... Bu kadar farkında değildim. Pişmanım :) 

2. BLOĞUNDA DAHA ÖNCE YAZMADIĞIN BİR TARZDA YAZACAK OLSAN, BU NE OLURDU?
Annelik öncesi olsaydı blogum şunlardan biri olabilirdi:
Gezi blogu
Kahvaltı mekanlarına özel bir blog
Fotoğraf blogu
Çizim blogu

3. BLOGLARDA OKUMAYI EN SEVDİĞİN KONULAR NELERDİR?
Film-dizi-kitap yorumları (özellikle ilgi alanımdakiler) ve pratik sağlıklı yemek tarifleri sanırım. İlk aklıma gelenler bunlar :)
Tabi ki tüm dostlarımın blogunu keyifle geziyorum. 

Ayrıca sırf vakitsizliğimden dolayı kısa yazıları daha rahat okuyorum. Uzun olanlar mutlaka bölünüyor ve birkaç partide bitirebiliyorum. 

4. HAYATTA EN ÇOK YAPMAK İSTEDİĞİN 3 ŞEY NEDİR?
Sağlıklı olmak
Sağlıklı olarak huzurlu olmak
Sağlıklı ve huzurlu olarak ailemle birlikte olmak :) 
Bunlar yapmak istediğim değil dileklerim gibi oldu ama yapmak istediğim bir planım yok şu anda, ben de dileklerimi yazayım ;)

Yapmak isteyen herkes bu nostaljik mime davetlidir!
Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

5 yorum:

  1. Organikçizer arkadaşımızı takibe aldım ama sanırım pek aktif değil.Blog dünyasında hızlı bir sirkülasyon oluyor.Bu mimle biz de nostalji yaşadık :) Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çizmeye daha çok meraklı :) Ben teşekkür ederim hiç yalnız bırakmadığın için <3

      Sil
  2. Canim Dağınığım😍 Mimlere 2. hayatlarını veren özel,güzel kadın ❤
    Ben kendi cevaplarımı bile unutmuştum.Vesilenle tekrar okuycam yazdıklarımı da☺
    Öpüyorum kocaman teşekkürler canimm😙😙😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir mimin daha bekliyor bende Aytülcüm :) Ama onda annemi bekliyorum sağolsun hala masalın tamamını yazmadı ondan daha da gecikiyor :D
      Evet evet en büyük hedefim unutulduktan sonra yazmak! Yoksa ertesi güne hazır mimler :P
      Ben çok teşekkür ederim unutmadığınız için, çok mutlu oluyorum ben <3

      Sil
  3. Güzel bir mim olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.