14 Eylül 2017

MİM MİRİM MİM: YAZIN EN'LERİ

Taptatlı blog ikizlerini tanımayan var mı? Evet Fighthing blog sahibeleri tatlı ikizler :)

Bu ikizlerden Esracık bizi hiç unutmaz, mutlaka bahseder, mimler. 

Yine mimlemişti ve geç yapacağım dediğimde sevecenlikle karşılamıştı. 

Yazın En'lerini kışın yapmak çok güzel olmayacağından yine bir yaz ertesi anlatalım bakalım ☺

Benimki belki iki yazlık bir süreç içerir ama olsun o kadar, hem ne kadar çok bilgi o kadar iyi değil mi?!?

Ve Esracım, sana link bırakmayanlara inat ben yazıyı yayımlar yayımlamaz linki bloguna ekleyeceğim ;) Hep beni daha çok sev diye bunlar 😁

Onların güzel mimi burada


MİM SORULARI:

1) Bu yaz okuduğun en güzel kitap?
Cehennem - Dan Brown (Her ne kadar Dan Brown kitapları arasında sona koysam da diğer kitaplara göre yine en üst sırada ;))


2) Bu yaz keşfedip okuduğun en güzel kitap?
Psikiyatrist - Wulf Dorn


3) Bu yaz okuduğun ve sana en büyük hayal kırıklığını yaşatan kitap?
'En büyük hayal kırıklığı' biraz ağır kaçar tabi. Ama içimi sıkan ve zor bitirdiğim kitabı yazayım (sakın kızmayın bana ve yanlış anlamayın, sadece içinde bulunduğum haldeyken bunaldım):
1984 - George Orwell
Kesinlikle okunması gereken harika bir kitap, insanın içine işleyen... Ama yeni anneler lütfen bir süre erteleyin ;)


4) Bu yaz izlediğin en güzel üç film?
Avengers (Marvel, IronMan! Daha ne olsun??)
Zootopia (Güzel bir animasyondu :))
Legion (Bu aslında dizi ama daha çok dizi izleyebiliyorum? Yine Marvel'in parmağı olan fantastik bir dizi, X-man ile bağlantılı)


5) Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı?
Yazıma damga vuran şarkılar:
Vega - Serzenişte 
Can Bonomo - Kal Bugün (özellikle migrenliyken 'saçlarım tel tel ağrıyor' kısmı çok uyuyor :))


6) Bu yazı bir kelime ile tarif et?
Soğuk

Esracım yayımlar yayımlamaz link sitende olacak ;) 

Yapmak isteyen herkesi beklerim!
Var mısınız yaz tavsiyelerinizi paylaşmaya?
Dağınık Anne

Her şeye ilgisi olan uykusuz, vakitsiz, dağınık bir kadın, 2014'ten beri de uykusuz bir ufaklığın annesi.
Blog onun terapisi, yemek kitabı, kütüphanesi, hayattan kareleri... İmla takıntılı, detaycı, teknoloji ve bulmaca meraklısı, yorumları blogunun baş tacı, kırmızı delisi, Sherlock ve Iron Man hayranı bir sağlık çalışanı. Sağ ve sol beyni eşit çalışan canlı bir savaş alanı. Seven, isteyen herkese blog yazmayı tavsiye eder. İlgi duyan herkesi de bekler!
Dağınık Anne: Yazıldığı gibi okunur... Okunduğu gibi anlaşılır...

BU YAZILAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

17 yorum:

  1. Dan Brown'ın tarzına pek alışamadım :) Diğer seçimlerin daha yakın bana :) Teşekkürler canım benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dan Brown'a bayılıyorum Yurdagül :) Son kitaplarında performansı kendi içinde düşse de yine de bir numara ;) Ben teşekkür ederim

      Sil
  2. Psikiyatrist benim için de çok güzel bir kitaptı.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonrasında Wulf Dorn'u bitirdim :) Teşekkür ederim!

      Sil
  3. Bir süredir blogda bulunamadım. Bugün iki yayın paylaştım. Ama sanırım eksik oldu. Ayrıca link yazmadım. Blogdaki Google+ bölümünden tıkladım. Doğru uygulama nasıl olmalı. Lütfen açıklayabilir misiniz?
    Teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna ayrıca dönüş yapmıştım ama burada da cevapsız kalmasın :) Sevgiler

      Sil
  4. Zootopia bence de çook güzel bir animasyondu. Animasyon seviyorsanız Song of The Sea, Inside Out, Big Hero 6 ve Moana'yı da tavsiye ederim. Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inside Out'u izlemiştim ve BAYILDIM! İkincisinin fragmanı biraz ürküttü gerçi.. Moana'ya başladık ama bitiremedik yarım kaldı :) Diğerlerini de listeme aldım, animasyon tavsiyesine ihtiyacım vardı, çok teşekkür ederim Büyülü Ayraç.

      Sil
  5. Vega eskiden beri çok sevmişimdir ♥
    Kızın sesi hoşuma gidiyor

    Öpüldün dağınık annem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vega'nın "tamam tamam sustum" şarkısındaki tavrına taktığımdan bir süre uzak kalmıştım ama "bu sabahların bir anlamı olmalı" ile gerçek sesine aşık olmadım diyemem! Serzenişte'yi geç keşfettim maalesef Şebom! Ben de seni öptüm kocaman <3 Kıskanarak takipteyim :)

      Sil
  6. Keyifli bir yazı olmuş canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. En çok seni seveceğim. :D Ellerine sağlık^^ Ne zaman yaparsan yap önemli değil hatta böyle güzel şeyler yazman ve unutmayıp mimlere cevap vermen bile beni çok mutlu ediyor. Her mimde tabii ki de yerin ayrı.<3
    Tekrardan ellerine sağlık ve güzel dileklerin için teşekkürler.^^ Öptük(ikizimle) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe! Kaptım en çok sevgiyi Esra yaşasın :) Ve böyle güzel yorumunuzla ve anlayışınızla çaldınız yine kalbimi <3 Yeriniz ayrı güzel ikizinle! Ben de sizi öpüyorum kocaman kocaman <3 Hep sevin beni :D Tekrar teşekkür ederim unutmadığınız için <3

      Sil
  8. Güzel film seçimlerini.Ben de çok beğendim o filmleri

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok önemli! Olumlu olumsuz fark etmez, düşüncenizi paylaşır mısınız?
(Lütfen link bırakmayınız, link olan yorumları silmek zorunda kalıyorum. Anlayışınız için teşekkür ederim)

Blogger tarafından desteklenmektedir.